funkes skrev: Bilen står til havn nå ja, og den blir hentet i neste uke. Han som skal hente den stikker til gøteborg og henter den på Mandag.Han sa så

@lpher
funkes skrev: Bilen står til havn nå ja, og den blir hentet i neste uke. Han som skal hente den stikker til gøteborg og henter den på Mandag.Han sa så
@lpher skrev:bilder blir det nok nok av etter første streetmeetfunkes skrev: Bilen står til havn nå ja, og den blir hentet i neste uke. Han som skal hente den stikker til gøteborg og henter den på Mandag.Han sa såMenne...eieren av bilen er bortreist i samma tidsrommet, og kommer ikke tilbake før mot slutten av August...så vi får se hva vi får til av bilder og videos da
@lpher
@lpher skrev:Det er faren som henter den (Per med John Player super sju'en).funkes skrev: Bilen står til havn nå ja, og den blir hentet i neste uke. Han som skal hente den stikker til gøteborg og henter den på Mandag.Han sa såMenne...eieren av bilen er bortreist i samma tidsrommet, og kommer ikke tilbake før mot slutten av August...så vi får se hva vi får til av bilder og videos da
@lpher
funkes skrev: Det er faren som henter den (Per med John Player super sju'en).LOL
Er nok ikke noe problem å stikke å se på den selv om Inge ikke er der, regner jeg med. Faktisk kanskje litt mer behagelig hvis Inge ikke er der
@lpher skrev:hehe.. gjett hvor alpher befinner seg i starten av neste uke :pfunkes skrev: Det er faren som henter den (Per med John Player super sju'en).LOL
Er nok ikke noe problem å stikke å se på den selv om Inge ikke er der, regner jeg med. Faktisk kanskje litt mer behagelig hvis Inge ikke er derJa, jeg vet det er 'fattern' som skal hente den
Men jeg foretrekker å vente til Inge kommer hjem sjøl jeg da...sjangsen for en prøvetur er desto større da...for jeg kjenner Inge best av de to
@lpher
@lpher skrev:spørs om ikke jeg må være med for å passe på degWishmaster skrev: hehe.. gjett hvor alpher befinner seg i starten av neste uke :pOverhengende fare for at jeg er i nærheten ja... LOL
MÃ¥ jo inspisere
@lpher