TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PÃ¥ tide med treff i Bergen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #55659  av Amk Racing

Har nylig fått meg mr2, så eg lurte på om folk fra bergensområde er intr i treff den 22 August? Skal vere biltreff på travparken da, så vi kunne jo ha trefft hverandre en plass før det, også kjørt felles i en liten kolonne til travparken? Noen som har mere informasjon om hva som skjer på travparken?

#55710  av CelicaTurbo

hm, skjer det noe på travparken ja? Lurer litt på der jeg også gitt.. ellers så var det jo et lite treff i Bergen i går da selv om det ikke var det helst store oppmøtet der.. jeg var bl.a. en av dem som ikke møtte dessverre :oops:

#55822  av Alexander G

Hva med nå til helgen da? Skal til bergen i helgen eg, hadde gjort seg med et lite treff. Så kan jo alle de som ikke møtte nå på søndag stille opp.
PEKE PÃ… CELICA TURBO!

#56270  av Kjelliken

:? subaru gatta skal ha treff ved lagune parken denne søndagen så dere er sikkert velkommen der oppe.. Jeg må dessverre jobbe denne søndagen så jeg har ikke tid men jeg var jo der denne søndagen så jeg er unnskyldt.. ingen tåpelige unskyldninger som jeg har besøk av en kompis som også kjører toyota så jeg kan ikke komme.. peke på gul mr2 mk 1 og selvølgelig kompisen med celica 2.0 gti 90 mod... stylet og greier... rett og slett den kjiipeste unskyldingen jeg har hørt på lenge.. :roll: blir nesten litt flau altså :oops: men de kommer vel hardt tilbake om få strakser tenker jeg... :wink:

Bilde
 #56889  av Kjelli

Amk Racing skrev:Har nylig fått meg mr2, så eg lurte på om folk fra bergensområde er intr i treff den 22 August? Skal vere biltreff på travparken da, så vi kunne jo ha trefft hverandre en plass før det, også kjørt felles i en liten kolonne til travparken? Noen som har mere informasjon om hva som skjer på travparken?
God ide! Er desverre bortreist denne helgen. Men neste gang kanskje....

#56901  av Kjelliken

:D ja men tilbake yil travparken så virker det som vi er flere som skal der noen ide om å møtes et bestemt sted til en bestemt tid før vi turer opp der.. :roll: Amund og kristian noen forslag??? :?

#56907  av CelicaTurbo

Jeg hadde egentlig ikke tenkt meg til travparken.. er i en liten økonomisk knipe for tiden så det får bli enten travparken eller street legal, og da vil jeg heller på street legal :wink:

#57014  av Amund

etter all-sannsynlighet skal eg på både street legal og travparken, right on åpner for øvrigt kl 1100, og det er premieutdeling kl 1530.