TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Street legal

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #56903  av Amund

er det noen her som skal på street legal i bergen på lørdag?

lurte på å ta en stripe eller 2... :roll:

#56906  av CelicaTurbo

Hm, godt mulig jeg møter opp der men jeg kommer ikke til å kjøre.. Jeg er for glad i bilen min til å ta rivstarter med den, og har ikke en lommebok som kan ta de potensielle konsekvensene om clutchen ikke skulle like rivstartene.. :? Og dessuten er ikke bilen kjapp nok til å hevde seg på noe hvis tror jeg, ikke før jeg får byttet eksosen og fikset tenningsproblemene ihvertfall :roll:

#56947  av kennethx

Når på lørdag?! Bilen min har ikke vært helt seg selv i det siste, litt slapp....tror tenplugg ledningene er litt slitte, fusker litt her og der...men kan jo kjøre på gøy selv om jeg ikke hevder meg =P

Men NÅR klokken må man være der for å kjøre?!

#56957  av CelicaTurbo

normalt er det tidlig.. tipper 8 eller 9.. kjøringen skal starte kl 12 men som alle tidligere ganger så starter dem nok ikke fær nærmere 13 :?

#56960  av VeilSide

CelicaTurbo skrev:Og dessuten er ikke bilen kjapp nok til å hevde seg på noe hvis tror jeg, ikke før jeg får byttet eksosen og fikset tenningsproblemene ihvertfall :roll:
Kan jo kjøre på dail-in da vettu ;) Jeg skal stille på neste streetlegal her selv om jeg har girkasse som fjusker, oljelekasje i toppdekselpakningen og meget godt "brukt" bakaksling. En har det ikke mer artig en det som en lager det til selv ;)

#56967  av kennethx

Leste i avisen at man må ha KJØREDRESS!!! OG hjelm for å delta på 201 meter rett frem......har ingen av delene...så da spøker det for min del...

#56968  av CelicaTurbo

Neida, man trenger ikke kjøredress, det man må ha er "heldekkende bekledning", dvs at du ikke kan ha på deg t-skjorte eller shorts :wink:

veilside: og jeg synes egentlig Bracket-klassen er litt kjedelig jeg, kunne heller tenkt meg å vært en god deltaker i Street men det er ikke realistisk.. uansett er jeg mest bekymret for budsjettet nå for tiden så jeg gjør ingenting som kan føre til store utgifter for da må bilen selges :?

#56973  av kennethx

Så da må jeg bare få lånt meg en hjelm da....maby I can do.....hvis det regner på søndag så må jeg bare være med :D

#56975  av CelicaTurbo

lørdag mener du vel?... og det er meldt en del regn så firehjulstrekkere kan nok få en fin fordel ja..

#56976  av kennethx

Mente lørdag ja, og regn hadde vært digg ja :D Kan jo hende jeg klarer å få slipp på hjulene i 1. gir da! hehe

#57017  av Amund

regn kan bli litt dumt for meg, siden jeg tenkte jeg skulle få en tid før eventuell ombygging..

men jeg tenkte å kjøre, om det blir regn er det nok bracket som gjelder, ellers tenkte jeg på street. Kenneth: regner med deg nå! så vi må ta en stripe?!?!?!

teknisk fra 8-11, førermøte kl 1145, kjøring kl1200. regn med litt forsinkelser pga regn og slikt..

hvet ikke priser, men du å ha heldekkende bekledning, hjelm, og vere edru.. :roll:

#57018  av Amund

hmm, ser ut som jeg må hjem og montere litt ekstra knask.. :roll:

launch control kanskje?

#57019  av Amund

kennethx skrev:Mente lørdag ja, og regn hadde vært digg ja :D Kan jo hende jeg klarer å få slipp på hjulene i 1. gir da! hehe
vel du greide da det når jeg satt på..!

#57038  av Kjelliken

:? Har jo enda ikke fått montert clutchen så jeg får vel bare komme og se på tenker jeg :wink:

#57048  av kennethx

Amund skrev:
kennethx skrev:Mente lørdag ja, og regn hadde vært digg ja :D Kan jo hende jeg klarer å få slipp på hjulene i 1. gir da! hehe
vel du greide da det når jeg satt på..!
jo, men det er noe annet rett frem =P