TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferie-kjøring 2005! interesse og forslag

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

Vil du være med en tur sammen med noen TS-OGN medlemmer neste sommer ?

- ja helt klart!
2
15%
- javisst , med forbehold om ferieavløsning
7
54%
- ja , hvis alt er bra planlagt
2
15%
- nei , beklager
2
15%
 #56320  av MRQuoc

Ja .. så snart sommeren er over , er vel neste sommer rundt døra snart .. og det gjelder å planlegge ting i god tid ..

Det har gått i smårykter om at noen skal ut i europa neste sommer , som en eller to ukerstur. Noen har jo selvsagt lyst til å dra alene med sin kjære , noen føler at de kanskje kan henge med i en slags gruppe ..
Derfor denne tråden ;

Er det noen som føler for å dra på tur sammen neste sommer nedover europa ? .. en eller to ukers bilferie .. eller kanskje 3 ?
Stoppesteder som Belgia , Frankrike .. Alpene over til Italia .. oppover Tjekkia .. og ellers der vi føler behov ..

Man trenger da å måle interessen og samtidig la folk komme med forslag over disse tingene;

- Tidlig- , felles- , sein- sommeren
- Prøver å komme innom noen andre toyotatreff i utlandet i samme slengen
- Planlegge en hovedrute , holde oss til den .. eller ha det løst som vi kommer nedover

ellers er det fri flyt for å nyte noen dager både i telt og motell .. der det sosiale og ferieminnene er hovedpunktet , bilen blir bare en kjempe-ekstra ting ved dette.

Ã…pent for forslag og ikke minst for alle personene her inne!

#56330  av sindrejl

er tenkt tanken blandt gjengen her i trondheim iaff.. alle har samme radio her oppe nå så.. blir morro å kjøre nedover europa med walkies :P

#56350  av CelicaTurbo

å få dama med på så lang biltur, nei, det tror jeg ikke gitt :wink:

#56355  av Qee

Et tips er og ha alt planlagt (ruten), nytter ikke og kjøre på måfå med X antall personer, det vil ALDRI gå bra...

Ellers virket det som et spennende tiltak :)

#56359  av MRQuoc

Selvsagt .. er planlegging ålreit .. men man trenger ikke å binde oss sammen hele turen .. , og det er vel nok av utfordringer :P

#56545  av chris

jeg har gått med denne idèen siste halve året. vet ikke hvor mange man bør/kan være før det blir komplisert. selv hadde jeg sett for meg en fire-fem biler i følge, ellers blir det vanskelig å finne overnatting. Skal man være flere, må i hvert fall ruta og overnattingssteder planlegges.

#57000  av MRQuoc

Vi burde såklart funnet ut når andre land har toyota treff