TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Bil

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #56988  av smallville

Etter litt om og men har jeg endelig fått tatt noen bilder av min kjære bil :D Så siden noen av dere har sport etter bilder skal jeg nå prøve å legge ut et par :)
Bilen er da en vanlig st 182 som jeg har montert styling på.Siden det var litt dårlig pasform på stylingsettet bestemte jeg meg for å plaste og spakle inn alt sammen. Det var VELDIG mye arbeid ,men jeg synes det ble et veldig bra sluttresultat :) Bilen er lakkert med house of color, candy red tangerine :) En ekstremt stilig lakk som skifter farge og glans etter som lyset forandrer seg. Kanskje litt vanskelig å se det, men ta en tur på rudskogen i september :) Plana var ivertfall å kjøre dit en tur :)

var enormt så store di bildene blei da........
Vedlegg
im003465.jpg
im003465.jpg (96.29 kiB) Vist 1958 ganger
im003464.jpg
im003464.jpg (86.44 kiB) Vist 1958 ganger
im003457.jpg
im003457.jpg (165 kiB) Vist 1923 ganger
im003456.jpg
im003456.jpg (111.08 kiB) Vist 1958 ganger

#56992  av angrykid

Litt usikker, men jeg tror faktisk veilsidefronten gjorde seg jææææævli bra på den der... må sove litt på det i natt, ja :)

Ellers så den utrolig pen ut.

/edit:

jeg har sovet godt nå, heeerlig bil. :) Likte fargen på den spesielt godt, felgene og hekken var virkelig snasen.

Men hva er de kvite dottene på panseret for? :)
Sist redigert av angrykid den 20 aug 2004 09:07, redigert 1 gang totalt.

#56994  av mr2die4

Slett ikke verst det der..Tufft at noe tør å gjøre slike ting med bilen sin da :D ..Men hvor skal du montere skiltet fremme?

#57001  av DannyBoy

Ahhhh, den var sinnsykt gromm :D :D :P

#57002  av ///M

:shock: :shock: :twisted: :twisted: :D :D :shock: :shock: Sattan den va gudde !!

#57006  av Marlboro

Nydelig bil!! :shock: :lol: :D :o :shock: :shock: :shock: :shock:

Sånn vil jeg ha på carlosen min!! Noen som har peiling på om det passer?

#57007  av sindrejl

åh hallo råeste hekken jeg har sett på celica noen gang :D

#57022  av Qee

Slenger meg bare på i gratulasjonsrekka, en meget gjennomført bil det der. :D

#57029  av chris

meget gjennomført bil ja.

likte fargen. hvor utførte du lakkjobben? candyfarger er digg :D

#57031  av Wishmaster

:D :D :D den var godt gjennomført! så myye mer strøkent ut når du har sparkla det inn :D

#57034  av smallville

chris Skrevet: 20 Aug 2004 10:49 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

meget gjennomført bil ja.

likte fargen. hvor utførte du lakkjobben? candyfarger er digg

**lakkeringa ble utført på et lokalt lakk verksted, av en bekjent av meg :)
Så tilsammen så er det nå 7 lag med lakk på bilen :) pluss orginal lakken da :)

mr2die4 Skrevet: 20 Aug 2004 01:58 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Slett ikke verst det der..Tufft at noe tør å gjøre slike ting med bilen sin da ..Men hvor skal du montere skiltet fremme?

**aner ikke hvor jeg skal sette skiltet jeg :lol: noen forslag? :D

angrykid Skrevet: 20 Aug 2004 01:30 Tittel:

Litt usikker, men jeg tror faktisk veilsidefronten gjorde seg jææææævli bra på den der... må sove litt på det i natt, ja

Ellers så den utrolig pen ut.

/edit:

jeg har sovet godt nå, heeerlig bil. Likte fargen på den spesielt godt, felgene og hekken var virkelig snasen.

Men hva er de kvite dottene på panseret for?

**De hvite dottene er gitter... det kom bare veldig dårlig fram på bildet, men der brukte jeg faktisk ei stikksag og skjærte hull (aldri vært så nervøs som da tror jeg) :) Synd det kom så dårlig fram på bilde for det ser veldig stilig ut faktisk :)

#57039  av Kjelliken

:D pen bil det der smallville. Fargen er jo konge den da og stylingen gjorde seg meget bra sammen sparklet i karosseriet.

#57041  av vegar85

fin farge ihvertfall

#57045  av ErikG

grisefett. Gleder meg som gal til min kommer hjem. Samme styling, men blir ikke sparkla inn. Skal lakke min med blue pearl, så det blir litt spess farge her og.
Gleder meg til å se bilen din på Rudskogen. Kan feste skiltet i strips foran i nettingen. Fest bare øverst så vipper skiltet opp når du har fart, så boksene ikke ser det :lol: festet sånn på 200en til brodern
Vedlegg
200sx_012.jpg
200sx_012.jpg (78.31 kiB) Vist 1987 ganger