TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Turbo Timer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #57696  av SupraTurbo

Har spurt om dette før men finner ikke igjen den posten; Noen som har koblingskjem på ecu til mklll supra eller vet vilken farge som er "speed signal wire" som d står i manualen til timern???? :shock: :? Noen her inne med mklll supra som har turbo timer?

#57712  av SupraTurbo

OK: Kor e ECU hæn? Ha foinni ei bra si fer supra mklll som æ legg ut på egen post.

#57891  av SupraTurbo

Fikk kobbla til den rosa ledningen som kommer ut av ECU å da funka det som fjell. Var bare å calibrere timern i 40 kmt å så var vi gang. 0-100 kmt 6,33 sek. Er lat i starten supra..... :? ?? :D

#57906  av Turbotrille

SupraTurbo skrev:Fikk kobbla til den rosa ledningen som kommer ut av ECU å da funka det som fjell. Var bare å calibrere timern i 40 kmt å så var vi gang. 0-100 kmt 6,33 sek. Er lat i starten supra..... :? ?? :D
Fabrikkstallene er oppgitt til 6.5 sek med automat. :)

#58066  av SupraTurbo

Shyggen skrev:Hmm, lurer på om jeg må sjekke hva min bruker fra 0-100.. har Automaten :)

Noen som har "testet" 0-200km/t? eller 0-100 og 100-200?
Skal nok få det testet med tiden antagelig ja..... :D

Er en liten feil når du rygger med farten... Hehe skal legge inn et bilde som forklarer senere :D :D :D 8)

Edit: Her er bilde, rimelig rask bil jeg har. :D Dette er en funksjon som gjør at du kan se på høyeste registrerte fart..... "speedPeek" 8)
Vedlegg
Ops.jpg
Ops.jpg (6.09 kiB) Vist 3416 ganger

#58138  av SupraTurbo

Testa 0-200m og 0-400m i dag på tur heim fra jobb i morres:

0-201m=9,45
0-401m=13,13
Brukte ikke maks trykk heller... Men tror ikke det utgjør så mye.
Hmmm... Hvordan ligger jeg ann tro? Har ikke peil på sånne tall.

#58143  av kennethx

jeg hadde 9,22 på 201 meter når jeg var med i StreetLegal på Eikås. Riktignok klissvåt veibane...

Celica GT4@250hk