TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Street legal

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#57926  av Amund

full pakke vel??!! tenk om jeg plutselig skulle gjøre noe med min... du hade vel ikke likt å bli parkert? hehe :lol: :twisted:

#57930  av Kjelliken

:oops: hva mener du med plutselig Amund det var ikke det du sa til meg med den gode student økonomien du har nå..

Hmm hva hvar det du sa no igjen...

Errr jau du kulle no montera et stroker kit på bilen jau og så ble da vist nokre 950 dysa og ei heidundranes turbo og greie skulle no ikkje ha unda fem hundra hesta i bilen. alt unna da e jo ubrukeleg etter vi møtte den blå supraen veit du he he..

Vel går vel en måneds tid før stroker kitet ligg i posten så kenneth du har god tid hehe for ditta er berre kødd... :twisted: :roll: :wink: 8) :lol:

#57941  av Amund

Kjelliken skrev::oops: hva mener du med plutselig Amund det var ikke det du sa til meg med den gode student økonomien du har nå..

Hmm hva hvar det du sa no igjen...

Errr jau du kulle no montera et stroker kit på bilen jau og så ble da vist nokre 950 dysa og ei heidundranes turbo og greie skulle no ikkje ha unda fem hundra hesta i bilen. alt unna da e jo ubrukeleg etter vi møtte den blå supraen veit du he he..

Vel går vel en måneds tid før stroker kitet ligg i posten så kenneth du har god tid hehe for ditta er berre kødd... :twisted: :roll: :wink: 8) :lol:
*hysj* det skulle jo vere hemmeligt veit du!!

You never know.....

#57946  av kennethx

lol, jaja, får vel avdekke noen småting jeg også da....e-manager er på vei, det er nå en start....

#57966  av Kjelliken

:? e-manager???? dette høres da skummelt ut Amund tror nok du er nødt til å vurdere om de planene må revurderes og heller bare montere en jet motor.. da bir det ingen dårlige starter heller og ingen burning på våt vei...?? :oops: :roll: :twisted:

#57985  av CelicaTurbo

ah, tøfft Kenneth, da finner jeg gjerne ut om dette er noe for meg også.. men hva med A/F meter? :wink:

#57989  av kennethx

CelicaTurbo skrev:ah, tøfft Kenneth, da finner jeg gjerne ut om dette er noe for meg også.. men hva med A/F meter? :wink:
skulle jo holde NOE hemmelig da =P, ja, det er også på vei i samme pakken :)

#57991  av kennethx

Kjelliken skrev::? e-manager???? dette høres da skummelt ut Amund tror nok du er nødt til å vurdere om de planene må revurderes og heller bare montere en jet motor.. da bir det ingen dårlige starter heller og ingen burning på våt vei...?? :oops: :roll: :twisted:
Tenkte det kunne være ett bra utgangspunkt for å tune litt etter hvert som jeg bytter ut diverse deler :)

#57993  av Levin GT

Jau....Kjørte på eikås ja....Var dårlig føre då,så ble litt skuffet over tidene....hjulspinn i lange baner.....skulle kun vært arrangert på tørre dager,en er vel ikke så lett på vestlandet det...

#57996  av kennethx

Levin GT skrev:Jau....Kjørte på eikås ja....Var dårlig føre då,så ble litt skuffet over tidene....hjulspinn i lange baner.....skulle kun vært arrangert på tørre dager,en er vel ikke så lett på vestlandet det...
Var nå fornøyd med 9,22 jeg :)

Edit: var det du som kjørte den blå corollaen?

#58032  av CelicaTurbo

Det var rimelig vått ja, men bedre lykke neste gang i det minste.. tror ikke jeg har vært på en eneste Street Legal her i Bergen uten regn :?

Kenneth: Greddymåleren da? Og får du med wiring til emanage eller må du spleise inn selv? Uansett er dette noe jeg vil titte nærmere på :)

#58044  av kennethx

CelicaTurbo skrev: Kenneth: Greddymåleren da? Og får du med wiring til emanage eller må du spleise inn selv? Uansett er dette noe jeg vil titte nærmere på :)
Jau, siden jeg har trykk måler fra Greddy fra før tenkte jeg det var like greit å følge på i samme stilen. Hvordan det er med ledningsnettet ser jeg jo når jeg får det. CrazyTuning skulle sjekke med leverandør om de hadde harness kit til Ceilica. Hvis ikke blir det jo litt kobling, men med et koblingsskjema går vel det fint :)

#58045  av CelicaTurbo

Ja det er ikke så forferdelig mye som skal kobles så langt jeg har funnet ut, men det er kjekt å unngå å måtte modifisere orginal ledningsnettet da.. men jeg tviler litt på tilgangen på ferdige ledningsnett siden det finnes ihvertfall tre forskjellige "pin-out" for ST185 :?

#58115  av kennethx

3 forskjellige? trodde bare det var 2 forskjellige...men men, finner nok ut av det uansett....