TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stereo i mkIII Supra

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#58234  av Gjertsen

spørr du meg så det der idiotiskt ut! men nå har ikke jeg peil på annlegg da.. men subwoofer uten noe beskyttelse for elementet er ikke bra. sier seg selv.. samt høytallerene i døra...

#58247  av tbergstad

Syns det såg dritbra ut jeg.. Men ikke så heldig at bassen ligger.. De har en tendens til å bli "hengende" pga. tyngdekraften.

#58258  av @lpher

Gjertsen skrev:spørr du meg så det der idiotiskt ut! men nå har ikke jeg peil på annlegg da.. men subwoofer uten noe beskyttelse for elementet er ikke bra. sier seg selv.. samt høytallerene i døra...
Beskyttelse?! Er vel en sånn type som bruker kond...og du?!! :D just kidding :D Har kjørt uten 'beskyttelse' på begge 10" subbene mine i nesten 1,5 år jeg..no problem det...går helt fint det..om man ikke bruker bagasjerommet :D :D :D

@lpher

#58259  av @lpher

tbergstad skrev:Syns det såg dritbra ut jeg.. Men ikke så heldig at bassen ligger.. De har en tendens til å bli "hengende" pga. tyngdekraften.
Hengende? Tenker du på hvordan lyden høres ut du nå?

@lpher

#58500  av KK-ma70

Tror ikke denne løsningen passer i min supra. var liksom noe som ikke stemte med plasseringen av 6"ern.

Og en ting til..... Supra mk3 uten targa.. skjelden vare...

#58506  av tojo

:D Jeg importerte en Supra mkIII Turbo fra Sveits uten targa høsten 2000,men den ble bare brukt som delebil når jeg konverterte min na til turbo ,å siden vraket.
Angrer på at jeg ikke tok vare på bilen,betalte avgiftene og registrerte den..