TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• supra crash

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#58175  av @lpher

Fikk snakka såvidt med Inge idag...han er i godt hold...men er selvfølgelig litt neffor pga uhellet ja...how can he not be? :(

Men som jeg sa til ham...vanskelig å gjøre noe med det som allerede er gjort....det finns flere biler der ute...som kan erstatte denne...

De fleste av oss har en eller annen gang hatt en bil-uhell i mer eller mindre grad....og det dummeste man kan gjøre er å kjøre ned "what if" veien...den leder kun en vei...nedover! :(

Som tbergstad sier..det har vært litt mye krasjing i det siste ja...so be carefull guys... :wink:

@lpher

#58250  av CrazyKnight

Personlig driter jeg i supraen, jeg bare håper Inge kommer seg tilbake på ishockeybanen fortest mulig. Selv om han spiller for "fienden" :wink: er han en dyktig spiller, som jeg på ingen måte vil skal forsvinne fra norsk ishockey...

Stå på Inge!!
(-med unntak av "for hardt på gasspedalen... He he...)

CK

#58265  av @lpher

CrazyKnight skrev:Selv om han spiller for "fienden" :wink: er han en dyktig spiller, som jeg på ingen måte vil skal forsvinne fra norsk ishockey...

Stå på Inge!!
(-med unntak av "for hardt på gasspedalen... He he...)

CK
So true! :) Tja...ihverfall om vi ser bort fra den fiende-greia :D

@lpher

#58632  av Techpoint

Virker som det gikk greit med han da, da jeg så navnet Inge kombinert med Trondheim kom jeg til å tenke på en tidligere arbeidskollega på Elteam as, og jaggu var det ikke han :)

Bruker han forumet eller?

#58648  av @lpher

Techpoint skrev:Virker som det gikk greit med han da, da jeg så navnet Inge kombinert med Trondheim kom jeg til å tenke på en tidligere arbeidskollega på Elteam as, og jaggu var det ikke han :)

Bruker han forumet eller?
Verden er ikke SÅ stor :) Han er nok ikke så veldig aktiv her inne nei...men han vet adressen :)

@lpher