TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PÃ¥ tide med nytt treff i BERGEN???

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#58055  av Kjelliken

:? tynt med peng her og men må faktisk skifte clutchen min den helgen det er siste mulighet før Rudskogen jeg har tid til å gjøre det så jeg har ingen alternativ... :cry:

#58059  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev::? tynt med peng her og men må faktisk skifte clutchen min den helgen det er siste mulighet før Rudskogen jeg har tid til å gjøre det så jeg har ingen alternativ... :cry:
ohh rudskogen ja,det var sant..Hvem kjører du med å når reiser du?Hadde hatt lyst til å hive meg på om det skulle være mulig,med egen bil asså siden jeg tross alt har ny motor :wink: ?

#58150  av Kjelliken

:wink: vi får no se men har amund anledning så reiser jeg vel samme med ham bortover og det er jo klart du kan få henge på..

Er jo ikke noe problem det ( bortsett fra opp enkelte små bakker eller hva Amund???)

Ellers går det rimelig stillle og rolig hele veien ingen race liksom.. men du kommer vel p søndag 5 sep skal slite med meg Snurre også (alias Eirik) ferskeste MR2 eieren her for øyeblikket. 8) :lol: :twisted:

#58152  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev::wink: vi får no se men har amund anledning så reiser jeg vel samme med ham bortover og det er jo klart du kan få henge på..

Er jo ikke noe problem det ( bortsett fra opp enkelte små bakker eller hva Amund???)

Ellers går det rimelig stillle og rolig hele veien ingen race liksom.. men du kommer vel p søndag 5 sep skal slite med meg Snurre også (alias Eirik) ferskeste MR2 eieren her for øyeblikket. 8) :lol: :twisted:
hehe dere får tid til mangen pølsestopp med meg på slep :roll: :lol:

#58317  av Amund

Kjelliken skrev::wink:

:twisted:
DA SKAL han i vert fall IKKE ligge foran oss og sinke! :lol: (han kunne jo prøvd å unngå å bliforbikjørt i enkelte små bakker :wink: ) Aurland hol er benkers!

Men ellers er det ingen problem, kan se ut som økonomien tilater tur til rudskogen, MEN skal egentlig på tur helga før også, så vi får se..