TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff Nord 2005 - Vi trenger ildsjeler!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #58248  av CelicaTurbo

Hvem er villige til å delta på organiseringen av neste års landstreff i nordre del av landet? Vi trenger noen som kan ta på seg forskjellige ansvarsområder og en som kan ta det økonomiske og ha den overordnede kontrollen (og rapportere til meg).. Jeg har snakket med ST205RR på telefon i dag og er overbevist om at ACR er høyaktuell for neste år :)

...men, hvem blir med på dette?!
Sist redigert av CelicaTurbo den 20 okt 2004 11:12, redigert 1 gang totalt.

#58273  av Remi

æ e melde mæ. mene e ikkje så jævla sugen på ACR.. vis bare Ts-ogn skal ha banen blir det vell og koste for mye ? klare vi og samle like mange som va i arendal så trur æ vi har gjort det bra her oppe :wink:

#58278  av tojo

Jeg er med, tror ACR er ett godt alternativ,er jo tross alt en av Europas beste baner.Enhver Toyota sportsbil hører hjemme der :D .
Mange klubber som Porsche,Audi og BMW har arrangert treff der,så hvorfor ikke Toyota?
Skal da ikke være nå problem å samle sammen en gjeng,slik at dette kan bli en realitet.

#58291  av CelicaTurbo

ACR kommer vi nok til å dele med flere over en hel helg (vi er pent nødt til det for banen er spenndyr), men mer info blir forbeholdt dem som ønsker å arrangere dette, intill videre så får dem bestemme seg hvilken vei dette egentlig ender.

Så, Remi og Tojo ønsker å delta på planleggingen. Dere er klar over at dette vil kreve en del tid og ressurser og at mange blir skuffet om ting ikke går i orden? :wink:

#58361  av Remi

hm.. ja e med. men altså. ACR er jo strategisk plassert, i forhold til nor og sør. så ka med og bare kjøre 1 treff ? skal vi ha ACR må vi ha mer Nordleningene..

Tid og ressurser ja.. men e ikke det verd det? :wink: skal sjekke litt med jobben før æ hoppe for langt ned i det her. tilbake melding i løped av uka.

#58383  av CelicaTurbo

Å få en del av søringene opp til ACR kan være litt vanskelig med tanke på at dem fleste må kjøre denne strekningen over to dager for å komme frem :wink: Derfor håper vi å totalt treffe flere medlemmer ved å arrangere to treff, men det er fritt frem for dem som ønsker å delta på begge treff :wink:

#58396  av Remi

Okei.. men æ kan ikke si at æ brenn for et treff på ACR kan forstå at noen ønsker dette. men æ trur ikke æ brenn nokk for det til og få det gjennom ført. så det må noen andre ta seg av vis man sku få det til..

#58469  av McHowie

Søringene bruker 2 dager på turen til ACR? Hva erre slags fartssyndere? :P Tar jo bare 19 timer å kjøre fra Larvik til Harstad f.eks. Så strekningen til ACR burde dem jo klare på 16-17 timer? :)

#58473  av CelicaTurbo

Det tar meg omtrent to dager fra Bergen ihvertfall, første dag til Trondheim er ca 12-13 timer kjøring, og resten går neste dag. Vi har en relativt stor gruppe folk i Stavanger/Sandnes/Haugesunds traktene og for dem er det jo enda værre. For folket rundt Oslo er det ikke like ille pga at dem har ganske gode veier nordover og kan lettere holde tempo :)

#58476  av The Doctor

Sjefen min bruker mellom 10-12timer fra oslo til ACR med en Dodge RAM og henger!! Han kjører roadracing der oppe.. Så det bør hvertfall da gå på 10timer med en MR2 vel?

#58477  av CelicaTurbo

ja akkurat, fra Oslo er det ikke så ille som jeg skrev :)

#58480  av erling

Brukte 11 timer fra Trondheim til Haugesund da jeg henta bilen. Hadde nok ikke gidda å kjøre 5-6 timer til da jeg var hjemme, greit med en kvil da. :)

#58487  av memo

jeg tar gjerne på meg litt ansvar jeg.. tojo og jeg bor vel bare km ifra hverandre, så hvis det er mulighet for å dele på oppgaver, er jeg med :)

#58539  av tojo

Hva med å arrangere TS OGN (nordre del)landstreff) sammen med en annen bilklubb/treff? For å få ned prisene..
Bare en tanke :roll: Jeg kan også påta meg "litt" ansvar for å gjennomføre et treff.

#58590  av CelicaTurbo

tojo: ACR må bli arrangert med andre klubber ja og vi har muligheten til det, men det blir opp til planleggerne å finne ut av om dette skal skje, hvordan det skal skje og når det skal annonseres.. Intill ting er spikret er det greit om medlemmer ellers vet minst mulig for å hindre rykter osv :wink: