TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjekt :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #58423  av Remi

E det mange Carina eiere her?
Mange Corolla ?

Hadde jo vert kjekt med en liten oversikt :D

#58424  av Erlend

Jeg hadde en Carina 2 Gli 1.8 1986-modell, men den skal skrotes nå før årsavgiften kommer :) Ingen store problemer..funker fett den, men litt kjeks under og her&der, samt rusthull i bensintanken og litt oljeforbruk :) Ellers går den som ei klokke, drar OK også :) Gått 279 K nå tror jeg...

#58426  av Remi

Erlend skrev:Jeg hadde en Carina 2 Gli 1.8 1986-modell, men den skal skrotes nå før årsavgiften kommer :) Ingen store problemer..funker fett den, men litt kjeks under og her&der, samt rusthull i bensintanken og litt oljeforbruk :) Ellers går den som ei klokke, drar OK også :) Gått 279 K nå tror jeg...
Hehe jau. 279k det e jo ingenting ! min har gått 318k :D bruker nesten ikke olje. går som ei klokke.. eneste e at den har litt høyt turtall på tomgang. finner ikke ut hvorfor

#58429  av Erlend

Vakuumlekkasje? Nei, 279 er ingenting imot mange av de andre der ute ;) Men Carinaen min er stortsett rævkjørt hele livet av folk som ikke har tatt hensyn eller hatt peil da, og nå i det siste har jeg kjørt litt race med den ;) Så det er ikke så rart at ting går...

#58433  av Remi

vell no skal det sies at den æ har e også ganske så hardt kjørt.. :D
Men men skal kjøre den til den dør så skal æ kjøpe ny har æ funne ut :D

#58450  av Marlboro

Brodern min har en carina 89 modell som jeg bruker regelmessig, og jeg kjører en carina 90' eller noe sånt på jobben. Begge har gått ca 370 000 og går fortsatt som ei klokke. Bittelitt rust på den ene, men den kom lett gjennom EU kontrollen. Er det rart man velger toyota? suverent!!

#58465  av vegar85

jeg har en carina 88mod. går som en klokke. gått bare 220000km.

#58502  av gfc

Har en Carina E 95 mod, som jeg har så smått startet å jazze opp.
Den har rundet 226K nå å ikke nå problem. Konge bil! :)

#58510  av yeah580

Tuller rundt i corolla jeg. :D runder snart 293k. ikke godt behandlet av tidligere eiere... peiler bensin og fyller olje..

#58514  av Remi

yeah580 skrev: peiler bensin og fyller olje..
hahah LOL

#58530  av chris

Remi skrev:
yeah580 skrev: peiler bensin og fyller olje..
hahah LOL
:mrgreen:

#58661  av QuackYO

Jeg kjører rundt i en 1989 Corolla liftback, 1,6liter forgasser med 90 illsinte hester. Konebil med andre ord, men det er endel plastikk på den som gjør at den ser ut som en ulv i fåreklær :)

Bilde

#58662  av Rolla_RS

Jeg har også en Corolla som jeg tøffer rundt med.

Bilde

#58681  av Remi

ser dokker 2 e ganske ny registrert velkommen skal dokker vertfall være ;)

#58710  av Erlend

Ja, velkommen begge to :)

Synes det var moro det med Corollaen som ser ut som en ulv i fåreklær,men ikke er det ;) Hehe.. Litt smør på flesk på en måte, vanlig bil som ser ut som en vanlig bil som egentlig ikke er en vanlig bil :lol: