TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fikk litt "snop" i posten i dag...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#58650  av CelicaTurbo

ah, du fikk med programvaren også ja, jeg lurte litt på det :) Men, hva med ledningsnett da, noe nytt der?

#58655  av Kjelliken

:? dette ser da skummelt ut kanneth.. må jeg vurdere og bli millioner med det første, slik at din bil ikke går bedre enn min..???

#58670  av kennethx

Fikk og fikk fru blom, jeg kjøpte med software og kabel, nå bare håper jeg at man kan slå på engelske menyer!! ^^

Kjell, vi må jo holde følge med amund =P

#58673  av CelicaTurbo

hehe, dem kan da vel ikke levere japanskspråklig programvare vel, så det må da gå ann å endre språk :)

#58676  av kennethx

Jepp, programmvaren var engelsk, hehe.

Men alle hardcopy manualer er på %&#&"#¤%#¤%&/¤#%&#"& språk. Må se om jeg finner noe engelske pdf'er eller noe...

#58707  av CelicaTurbo

duh, hadde jeg bare forstått at det var det du mente.. jeg har manualene liggende på maskinen, har faktisk skrevet dem på papir og bundet dem inn også :)

#58708  av maxgets

mye kom det på?
hvor kjøpte du fra?

#58726  av kennethx

Kjøpte hos crazytuning.no kom på ett par dager.....prisene ligger på siden deres...hehe...

#58746  av Ole C

Artig! Hadde vært moro å fikle med noe sånt.
Hva slags effekt har et slikt anlegg og hva er begrensningene på dette kontra et "stand alone" anlegg?

For å spørre på en annen måte, hvor/hvordan stopper det seg med et slikt anlegg etterhvert som man jobber seg oppover "tuning-skalaen"?

#58748  av Kjelliken

:D Det er jo sant kenneth går ikke ann å bli frakjørt av en mr2 mk I var iallefall det jeg trodde til Amund kom med sin :cry: ikke det at det ikke går ann og gjøre noe medd må bare bli rik først.. :roll:

#58757  av CelicaTurbo

Ole: har du store planer er det like greit å kjøpe full datasprut med en gang, men en emanage eller tilsvarende løsninger kan fungere et godt stykke på vei. I England er det en fyr med ST205 som har hentet ut 360hk med en slik ihvertfall, og emanage kan styre større dyser og programmeres for effekt utenfor rekkevidden til luftmengdemåleren, men, det er gjerne ikke like effektivt som en full datasprut ala Motec da.. Fordelen er at det er billig og enkelt, det er lett å nullstille verdier slik at orginal ECU styrer 100% igjen om man skulle "gå seg vill i justeringene" :)

#58772  av Amund

kennethx skrev:Fikk og fikk fru blom, jeg kjøpte med software og kabel, nå bare håper jeg at man kan slå på engelske menyer!! ^^

Kjell, vi må jo holde følge med amund =P
hæ?? :roll: det var da ikke meningen... :wink:
kjelliken skrev: Det er jo sant kenneth går ikke ann å bli frakjørt av en mr2 mk I var iallefall det jeg trodde til Amund kom med sin ikke det at det ikke går ann og gjøre noe medd må bare bli rik først..
*angre på student valget* fan, da har jeg bare 2 valg da: -vinne i lotto, -droppe ut av skolen (igjen) og bruke pengene 100% på bil.
Er vel det eneste som nytter ser jeg... :roll:

(kan vel alltids greie å sabotere kjelliken sin i helgen i vert fall :wink: :lol: )