TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kunne du ha tenkt deg skiltholder

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

Kunne du ha tenkt deg skiltholder med Ts-ogn reklame på

Ja
28
74%
nei
10
26%
 #58692  av Remi

Har løst og finne ut av kor mange som har sansen for skiltholder. tente på iden med en gang jeg for de som ikke vet va det e snakk i så her :

:D http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=4779

#58698  av sindrejl

har ikke skiltholdere at all jeg så stemmer ikke ;)

#58704  av Remi

sindrejl skrev:har ikke skiltholdere at all jeg så stemmer ikke ;)
Greit sindre den der va æ ikke med på :wink:

#58716  av chris

Kunne kanskje tenkt meg å hatt en bak bare. Foran vil jeg ikke ha, siden den vil stikke utenfor den rammen som allerede er der.

#58732  av Dalan

Jeg kunne tenkt meg bak, for der har jeg ingen nå for øyeblikket :?

#58794  av Remi

chris skrev:Kunne kanskje tenkt meg å hatt en bak bare. Foran vil jeg ikke ha, siden den vil stikke utenfor den rammen som allerede er der.
Tanken va at man sku ta av den gamle ramma og sett på en ny. ikke legge 2 oppå hverandre :D

#58811  av KK-ma70

Remi skrev:
chris skrev:Kunne kanskje tenkt meg å hatt en bak bare. Foran vil jeg ikke ha, siden den vil stikke utenfor den rammen som allerede er der.
Tanken va at man sku ta av den gamle ramma og sett på en ny. ikke legge 2 oppå hverandre :D
Det Chris mener er at han har en annen type ramme som bare retter opp skiltet i forhold til frontfangeren, og den er i samme størrelse som skiltet. Så hvis han bruker bare ramme med Ts-ogn reklame så bli skiltet skjeft vinklet.... og hvis han bruker begge blir ts-skiltet hengende litt nedenfor "opprettingsramma" Hvis du forstår :) ser det på bildene fra BRS sound of....

Ble litt Off topic men :lol:

#58971  av kake

Ser ikke helt vitsen når vi har slike foliemerker til å ha på hvor man måtte ønske.

#59007  av Remi

Vell altså du får neppe et slikt merke på skiltholderen. men æ ser poenge ditt. tanken va no at man skulle slippe og kjøre rundt me all slags forskjellig reklame på skiltholderene. så kunne vi i Ts-ogn ha en egen. :D

#59025  av @lpher

I'm in..om det blir noe av det :)

@lpher

#59255  av chris

KK-ma70 skrev:
Remi skrev:
Det Chris mener er at han har en annen type ramme som bare retter opp skiltet i forhold til frontfangeren, og den er i samme størrelse som skiltet. Så hvis han bruker bare ramme med Ts-ogn reklame så bli skiltet skjeft vinklet.... og hvis han bruker begge blir ts-skiltet hengende litt nedenfor "opprettingsramma" Hvis du forstår :) ser det på bildene fra BRS sound of....

Ble litt Off topic men :lol:
bingo.

#59313  av Remi

vente enda på svar i fra tromsprodukt.. har ikke fått noen tilbakemelding enda. dem sku skrive mæ mail. så vis det ikke e kommet noe til mandags kveld så ringe æ på nytt :D

#59321  av sindrejl

Remi skrev:
Jeg har ikke skiltholdere. Skiltene står rett på bilen uten noe plast bak og rundt :)

#59322  av Remi

sindrejl skrev:
Remi skrev:
Jeg har ikke skiltholdere. Skiltene står rett på bilen uten noe plast bak og rundt :)
men da e det jo klart ! du skal ha et sett :D

#59349  av jan-erik

Fin ide, og det bør vel ikke koste all verden heller. Syns det ser teit ut på en del biler hvor det på skiltholderen står f.eks. "Autohaus Hamburg" eller noe i den duren. Er jo en fin måte å reklamere for TS-OGN da. Er vel ikke så mange som har foliemerkene bak på bilen? Virker som de fleste har de under vinduet ved døra eller nede på kanalskjørtet.

Jeg for min del trenger ingen da jeg har lite skilt...