TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Styling til CS

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #57670  av Restyle

Hei.

AST Performance selger _IKKE_ Carcept - de selger kopier.
Carcepts kit har MEGET god passform, som Sigmund også sier.

Vi selger originalvaren (og kun originalvare), som har pen overflate og perfekt passform til en meget god pris. Kontakt oss om dette er aktuelt.

#57677  av Gjertsen

aha.. nå skjønner jeg hvorfor du sendte meg mld her :wink:

Blir nok styling i 2005 kanskje!

#58766  av s.lie

bilen min vurderes solgt. skal studere i utlandet etter jul og må dermed avskilte eller selge bilen. selger den viss jeg får et bra bud.

#58799  av 2fast4u

s.lie skrev:bilen min vurderes solgt. skal studere i utlandet etter jul og må dermed avskilte eller selge bilen. selger den viss jeg får et bra bud.
Hallo s.lie,
hvilken pris har du tenkt for bilen ?
Kan du sende meg en PM med reg.nr / prod nr.??

:wink:

#61560  av ErikG

Har du solgt bilen? Hva annet er gjort med den enn stylingen? Bare lurer siden jeg så du skulle ha 180000 for den på autodb.

#62984  av Tor

Gjertsen, ikke sett så masse styling på bilen din. Det blir alt for voldsomt og det er tross alt en ekte rallybil da :) Syntes det ligger for masse råne stil over den stylinga. Men det er min personlige smak da.

#63068  av Gjertsen

Tor skrev:Gjertsen, ikke sett så masse styling på bilen din. Det blir alt for voldsomt og det er tross alt en ekte rallybil da :) Syntes det ligger for masse råne stil over den stylinga. Men det er min personlige smak da.
Ja smak og behag.
Selvom det er en rally bil i prinsippet så vil den aldri bli brukt i rally. rally versjon har vel noe annet mods som girkassa og slikt vel?

#63135  av Tor

Hele poenget med bilen er vel at den "lett" skal kunne bygges om til rally.