Hei.. er ny her på forumet, tenkte jeg skulle registrere meg her, for får Carlos Saints'en min om tre ukers tid... har jeg noe å glede meg til?????
Gjertsen skrev:er ikke no forskjell på gt4 og Cs i forsikkring. man registrerer den som turbo 4wd hos forsikkringa..Sjekka forsikring på en gt4 og gjennom pappa, med meg som bruker og med ungdomstillegg. 4000 i egenandel og 12000 i kjørelengde og fullkasko så kommer den på 7800 i året. billigere enn crx'en, 400 kr.. hehe.. har da 60& bonus.. er nesten strøken, den venstre framskjermen er lakkert om og det syns godt, så blir nok ny lakk der. ellers så ser den veldig bra ut... ac trur jeg kan bli litt digg. hehe.. gått 165 000 km, garantert kilometer, full historikk. står nå med gåen toppakning, men det vil bli byttet før jeg får den. Prisen ja.. jeg sa ja, og da trudde jeg det var en vanlig gt4, så viste det seg å være en CS så... hehe..
Hvor mye bonus du har og hva du skal ha i egenandel samt kjøre lengde varierer VELDIG.
jeg har 30%bonus, 7000 egenandel og 12000 km kjørelengde og betaler 17høvdinger for fullkasko..
andre her på forumet har fått spesial avtale gjennom jærnbaneverket eller no og fått en GUUUUUUUUUUUUUUNSTIG pris.
En cs er en kose bil.
jeg har aldri hørt at dem har AC, så du er nok heldig der, hvor mye skal du gi? og er den strøken? hvor langt har den gått?
Grattis og velkommen på forumet