TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• turbotrykk

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#57194  av Gjertsen

kennethx skrev:Du har vannkjølt IC ikke sant? bilde av motorrom?
SEff.. alle CS'er har jo det!
se om jeg har bilde her....
Nei det hadde jeg iukke... men da får jeg ta bilde... :)
SÃ¥nn da var det gjort..
hva vil du fram til kenneth?
Vedlegg
motor 002.jpg
motor 002.jpg (67.67 kiB) Vist 772 ganger
motor 001.jpg
motor 001.jpg (66.25 kiB) Vist 772 ganger

#57201  av kennethx

Oki, jeg bare lurte på om de i motorbyttet hadde byttet til en rev.2 GT4 non CS motor, siden du tidligere har sagt at bilen kutter på 1 bar (noe som non CS versjonen gjør) Men never mind da... hehe. Du får skjekke de tingene vi har sagt tidligere og så hvordan det går...

#57210  av Gjertsen

kennethx skrev:Oki, jeg bare lurte på om de i motorbyttet hadde byttet til en rev.2 GT4 non CS motor, siden du tidligere har sagt at bilen kutter på 1 bar (noe som non CS versjonen gjør) Men never mind da... hehe. Du får skjekke de tingene vi har sagt tidligere og så hvordan det går...
hadde min bare hatt 1 bar trykk..
får ikke lada mere enn 0.5 jeg :cry: BUHU..

#59204  av GT4 CS

Lenge siden detta da men. Fått orden på ladinga? Har du en boost controller? Da jeg kjøpte min bil ladet den kun 0,5. Etter at jeg satt inn en bc så ladet den det den skal. Høres jo ut som du kjører uten bc med t.vsv slangen blokkert. Kan eventuelt møte deg slik at du kan prøve min bc om du vil det. Bor 15min unna oslo så tar ikke lange tia og kjøre til sandefjord da :D

#59223  av Gjertsen

GT4 CS skrev:Lenge siden detta da men. Fått orden på ladinga? Har du en boost controller? Da jeg kjøpte min bil ladet den kun 0,5. Etter at jeg satt inn en bc så ladet den det den skal. Høres jo ut som du kjører uten bc med t.vsv slangen blokkert. Kan eventuelt møte deg slik at du kan prøve min bc om du vil det. Bor 15min unna oslo så tar ikke lange tia og kjøre til sandefjord da :D
Nei min lader fortsatt 0.5 bare :cry:
Har vurdert Boost Controller, men har ikke så mye spenn lenger! kommer vel snart non regninger og.
Når dem bytta klutchen så var det mange slanger som var tetta og løse rundt motoren, dem ville ikke gjøre noe med det pga de ikke viste hvor slangene skulle.
Er det kjapt å bytte om BC'n da?
Om du kunne det hadde jo det vært knall bra! skal kanskje te svinesund på søndag(neste uke) kunne jo kjørt rundt da og møtt deg ett sted?! hadde vært kjempe snilt :)