TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• er ny her...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#59241  av sindrejl

jeg også synes det er bedre å opparbeide seg bonus :)

#59274  av gt4cs

Gjertsen skrev:ah på fatter jah.
Lønner seg vel ikke utenom at man sparer spenn.
Syns det er bedre å få bonus jeg da!
Nei du sa aldri hvor mye du skulle gi
Importere eller ferdig importert? isåfall hvem i norge om den er ferdig importert skal du kjøpe den av?
Lønner seg jo!!!! starter på 60% da jeg er 24 år jeg!!!!
Per Christian Thaulow skal hente den for meg fra Sveits, kjempe grei kar!!!!

#59286  av GT4 CS

GÃ¥r da en cs i gjerdrum utenfor gardermoen,vet om en til ikke langt unna oxo. max 30 min i en cs unna kongsvinger hehe

#59291  av Gjertsen

gt4cs skrev:
Importere eller ferdig importert? isåfall hvem i norge om den er ferdig importert skal du kjøpe den av?
Vel mange penger spart da!
men når jeg er 24 og har kjørt skade fritt så har jeg rundt 60% jeg og, eller øker dem 5% hvert år etter andre året? har ikke lagt meg inn i det greiene der, men jeg får en fin sum senere pga avtale med forsikkringa om jeg kjører skadefritt i 5 år. altså når jeg er 23..

#59306  av gt4cs

Gjertsen skrev:
gt4cs skrev:
Vel mange penger spart da!
men når jeg er 24 og har kjørt skade fritt så har jeg rundt 60% jeg og, eller øker dem 5% hvert år etter andre året? har ikke lagt meg inn i det greiene der, men jeg får en fin sum senere pga avtale med forsikkringa om jeg kjører skadefritt i 5 år. altså når jeg er 23..
samme som meg det.. får tilbakebetalt det jeg har betalt i ungdomstilegg. blir en fin sum det..

GLEDER MEG TIL Ã… FÃ… CS'EN!!!!!!

#59618  av gt4cs

hvordan er det egentlig med plass i baksete på celica'n? i forhold til crx og 200sx og slik...

#59625  av Marlboro

Det er liksom en slags "dump" i setet bak som hjelper på litt men ellers er det vel ikke så fryktlig stor plass...den dumpa gjør at du likosm forsvinner ned i setet sånn at du sitter veldig godt...men trangt.

#59692  av GT4 CS

Baksetet er meget jomfruelig for og si det sånn :D En varm sommerdag er det lett for at baksete passasjerer kan få en fet rød farge i nakken pga sola tihi. Men det funker for små menesker. Gikk fint med 3 stk på hyttetur langt uti huttahæita.

#59728  av gt4cs

for å være sikker på at det er en Carlos Sainz jeg får, hvordan kan jeg med sikkerhet finne ut det?? har egentlig bare chassi nr... er alle carlos sainz i rekkefølge på chassinr ???

#59729  av vegar85

det skal være et merke som sier hvilke nr du har. det skal sitte forann girspaken. skjekk om det er luft eller vannavkjølt ic! den skal være vannavkjølt.

#59735  av Morten

gt4cs skrev:Har forresten en 91 Honda Crx til salgs om noen er intressert!!!!!!!!! må selges før jeg får skilter på cs'en..
Hvilken prisklasse? ..og gjerne litt mere info...
Er fryktelig lei av Polo'n om dagen... tror kanskje jeg må få meg en "ny" vinter/andre-bil! :roll:

#59738  av gt4cs

vegar85 skrev:det skal være et merke som sier hvilke nr du har. det skal sitte forann girspaken. skjekk om det er luft eller vannavkjølt ic! den skal være vannavkjølt.
hehe... vet ikke serru.. har bare sett bilde av den.. og har chassinr... på bilde så ser det ut som en Carlos (ikke takluke, det er ac, ser slik ut på fronten) men den har anderledes panser enn Carlos, mer som vanlig gt4. så er skikkelig usikker, kan kanskje være en Limited Edision (eller hvordan det skrives) å..

#59740  av gt4cs

Morten skrev:
gt4cs skrev:Har forresten en 91 Honda Crx til salgs om noen er intressert!!!!!!!!! må selges før jeg får skilter på cs'en..
Hvilken prisklasse? ..og gjerne litt mere info...
Er fryktelig lei av Polo'n om dagen... tror kanskje jeg må få meg en "ny" vinter/andre-bil! :roll:
45 000 går den for. veldig bra stand. byttet masse foringer og begge ytre drivledd.. sjekk: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=
for mer info

#59743  av GT4 CS

Litt rart at det sitter gt4panser på en cs da. Kansje tidligere eier ville kjøle ic xtra mye? Ikke vet jeg da. Forøvrig holder det og fjærne lydmatta oppi panseret for og bli kvitt problemet med varmen under panseret da. Eneste minuset er da et møkkete motorom,men det er det jammen meg værdt da. hvor fant du bilde av bilen din da på internett? Er ganske håpløst og se om det er gt4 eller cs bare utenpå bilen. Finnes gt4 med cs styling,men aldri hørt om noen som har gjort det omvendt. Må nesten se motor rommet. Kansje tidligere eier har herpa panseret en gang og fikk tak i et gt4 panser billig. Ikke vet jeg. Time will show. Vilken prisklasse da?

#59746  av gt4cs

GT4 CS skrev:Litt rart at det sitter gt4panser på en cs da. Kansje tidligere eier ville kjøle ic xtra mye? Ikke vet jeg da. Forøvrig holder det og fjærne lydmatta oppi panseret for og bli kvitt problemet med varmen under panseret da. Eneste minuset er da et møkkete motorom,men det er det jammen meg værdt da. hvor fant du bilde av bilen din da på internett? Er ganske håpløst og se om det er gt4 eller cs bare utenpå bilen. Finnes gt4 med cs styling,men aldri hørt om noen som har gjort det omvendt. Må nesten se motor rommet. Kansje tidligere eier har herpa panseret en gang og fikk tak i et gt4 panser billig. Ikke vet jeg. Time will show. Vilken prisklasse da?
Her er bilde jeg har av den. Venstre framskjermen er lakert "litt" feil.. hehe.. men ser da grei ut resten. betaler mindre enn 125 000 for den, for toppakningen er gåen, men det vil bli fiksa med en gang den kommer til Norge, før jeg får den. Hva trur dere? vanlig gt4 eller cs???
Vedlegg
Photo 010.jpg
Photo 010.jpg (328.48 kiB) Vist 2539 ganger