Satt i en cat nå uten innmat. Man kan vel si så mye at det ble bra. Ved første gasspådrag kom fuelcut med påfølgene snus klistra i frontruta og snørra hengenes nedover kjakan. Men et lettens sukk får nå har det som var mine wastegate problemer tatt slutt. Lada kun 0,8bar før cat bytte. Den øket over 0,4 av seg selv med nye uten innmat. Sammenligning 70 til 150 med cat tok 14sek,nå tar det 9,4sek ,målt i 3gir. Mulig min gml cat var noe tett, men co var meget lav på den så den renset. Eller var det bare at eksosen ikke slapp igjennom hehe. Uansett så går carlosen som et helvete nå. Ble nyforelsket med en gang igjen Som den dagen jeg kjøpte bilen. Fult ladetrykk fra 2500 til 6500, ikke noe motstsand,nøkking og sviktene turbotrykk lenger, bare ren glede og 1 bar stabilt trykk i alle gir,merklig nokk faktisk 1,1 i 5gir. Er det noen som vet hva som er inni cat`n? Banka ut noe somlignet på betong og keramikk. Kan tryggt anbefalle og kjøre uten cat, det var gull værdt. Iallefall på min bil. Om noen gidder kan dere jo sammenligne med cat opp imot min da jeg hadde. Kansje hele problemet var at gml cat var tett, men rart at den renset så bra som den gjorde.
40-90 i 2gir med cat tpk 5,8sek ,uten cat tar det 4,3sek. Skal legges til at en impresa wrx sti skal bruke 3,5 sek og den ha mere krutt og er lettere. 70-150 ser dere jo over. Kult om noen gadd sammenligne.
40-90 i 2gir med cat tpk 5,8sek ,uten cat tar det 4,3sek. Skal legges til at en impresa wrx sti skal bruke 3,5 sek og den ha mere krutt og er lettere. 70-150 ser dere jo over. Kult om noen gadd sammenligne.
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000