TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nøkking i bilen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#59141  av GT4 CS

Halo plugga har nr B-LR15YC Disse er en grad kaldere og har 4 år el 150000km garanti. Kostet meg 802kr og hele 13 øre. Disse kan bestilles hos gundersen sportscar i rygge på tlf 69280562. Har ikke funnet lappen ifra co testen enda, men lukter det som det gjorde med cat på med den race cat du nå har? Vet ikke hvordan disse renser da.

#59225  av Gjertsen

GT4 CS skrev:Orginal plugger er fra denso nr: pk20r 8 Men med høyere ladetrykk må du jo ha en grad kaldere. Har kjøpt meg nye plugger ifra halo. Om du venter litt skal jeg finne nr på de. De plugga er vist helt råe
Gjerne det og pris? sånn ca :D
æsj dumme bilen min. men fy og søt den er!
dro no damer i går med den.
så bilde av den på mobilen også "FY faen og stilig bil, hvor har du fått den bakgrunnen?" "er min bil" "nei slutt å kødd da, så rå" måtte jo ut i garasjen da og vise damene bilen.. hiih.. fest hjemme er bra :lol: 8)

#59285  av Marlboro

Gjertsen skrev: æsj dumme bilen min. men fy og søt den er!
dro no damer i går med den.
så bilde av den på mobilen også "FY faen og stilig bil, hvor har du fått den bakgrunnen?" "er min bil" "nei slutt å kødd da, så rå" måtte jo ut i garasjen da og vise damene bilen.. hiih.. fest hjemme er bra :lol: 8)
hehe det der har skjedd med meg også:) skjer vel med de fleste carlos eiere.

#59289  av Gjertsen

hm, er mye mulig. pleier ikke kjøre og briefe så sjukt med bilen igrunn, men liker å skryte at jeg har turbo 4x4 spesial versjon 8)

#59305  av GT4 CS

Helt klart. Disse bilene er en fittemagnet oxo da :D Ingen skam og skryte av en slik bil, er et must 8)

#59343  av Gjertsen

jasså fittemagnet?
Helvette er gærent me meg da a ? ingen damer som har kommet te meg :cry:
Er vel bedre å få jenter pga sjarm og det indre enn de som går etter bil og utsende!
men ett uskydlig knull gjør jo ikke noe..

Kanskje dette som er feilen?
altså dette under her
Vedlegg
118-1857_IMG.JPG
118-1857_IMG.JPG (69.79 kiB) Vist 812 ganger

#59345  av chris

Gjertsen skrev: Kanskje dette som er feilen?
ai ai, det der så ikke bra ut. Trengs nok å gjøres litt der ja, kanskje et bodykit? :P

(hey, du la opp til det selv :D)

#59348  av Gjertsen

hehe... får vel adde at det der bildet ble tatt etter jeg hadde nok promille :lol: hihi...
Får søke meg til Den norske versjonen av totalt forandring eller hva det het :oops: