Når det gjelder meg og antall innlegg, synes jeg det er på kanten til å være for mye. Prøver å ta meg i nakkeskinnet fa tid til annen, og minne meg selv på at du TRENGER ikke svare på ALLE innlegg du leser. Men når det handler om noe man interesserer seg mye for, er det neimen ikke lett!

Tror allikevel at det er viktig at det hersker en viss balanse på forumet, så ikke alt ender opp som en utveksling mellom en enkeltbruker på den ene siden, og alle andre på den andre... Det er ikke positivt.
Vel, regner uansett med at folk klarer å si fra hvis noen skulle plages av at enkelte (f.eks en grå tulling med lang nese) er for taletrengt.
Ang. klubb:
Det var akkurat noe i denne gata jeg så for meg, Henning. En MR2-klubb er selvsagt ikke aktuelt, det blir en Toyotagreie i såfall.
Ang. planer for japsetreffet:
Klart vi må få til noe for oss med skikkelige biler!

Dette bør vi kanskje begynne å planlegge litt folkens? En real fest på fredagen er vel obligatorisk?
BTW: Har du forresten funnet ut/gjort noe mer i forhold til at vi gjerne vil ha en samlet parkering/oppstilling for toyotagjengen? Og ikke minst: Hvor camper vi hen?