Etter at jeg stoppa litt for nærme et hengerfeste i rushtrafikken, så trengs det å gjøres noen utbedringer... Ikke det at det ble så store skader, bare en 2cm sprekk under høyre blinklys foran, og et lite hakk, men det er mer enn nok til at jeg irriterer meg over det. Så nå har jeg leta etter en ny front og har funnet denne : http://groups.msn.com/_Secure/0SwDxAj8V ... 5512748560
Den fronten der er den som jeg synes er mest "nøytral" av de hele styling-frontene jeg har funnet..
MEN, (det er alltid et MEN), det er noe med den svære åpningen i midten da, hmmm der burde det jo sitti en InterCooler hvis jeg hadde hatt en gt4, (noe jeg ikke har).
Hva synes dere? blir det for dumt med den digre åpningen på Gti`n min?
Har tenkt å plassere skiltet i midten der, for å få åpningen til å virke litt "mindre"....
Kenneth
Den fronten der er den som jeg synes er mest "nøytral" av de hele styling-frontene jeg har funnet..
MEN, (det er alltid et MEN), det er noe med den svære åpningen i midten da, hmmm der burde det jo sitti en InterCooler hvis jeg hadde hatt en gt4, (noe jeg ikke har).
Hva synes dere? blir det for dumt med den digre åpningen på Gti`n min?
Har tenkt å plassere skiltet i midten der, for å få åpningen til å virke litt "mindre"....
Kenneth