TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autronic spørsmÃ¥l?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #59948  av tojo

Hallo!
Trengs det noen signalomformer på Cam position sensoren for å koble til Autronic`en på en MKIII?

#60107  av sleeper

trur du trenger en reluctor interface...(hvis jeg forsto deg rett)

har akuratt satt autronic smc på min gt4 (startet for første gang i dag :D :D :D )

#60109  av tojo

:D ok takk for svaret! fikk dette svaret på et annet forum: Autronic har en egen "reluctor adapter", tror den kostan någonstans kring 8-900:-
Suprans tändlägesgivare är ju av induktiv typ så med en reluctor adapter mellan den och autronic boxen borde det funka finfint (sitter ju både trigger och home signal i givaren).
 #60117  av Dice

tojo skrev:Hallo!
Trengs det noen signalomformer på Cam position sensoren for å koble til Autronic`en på en MKIII?
Dette må da være ett typisk spørsmål på eksamen mekanikere hos Toyota Special Car Team har :D

Ps; forstod ikke en dritt, he he

#60142  av TOYPARTS

tojo skrev::D ok takk for svaret! fikk dette svaret på et annet forum: Autronic har en egen "reluctor adapter", tror den kostan någonstans kring 8-900:-
Suprans tändlägesgivare är ju av induktiv typ så med en reluctor adapter mellan den och autronic boxen borde det funka finfint (sitter ju både trigger och home signal i givaren).
Det stemmer ja 8) 8)

#60143  av TOYPARTS

sleeper skrev:trur du trenger en reluctor interface...(hvis jeg forsto deg rett)

har akuratt satt autronic smc på min gt4 (startet for første gang i dag :D :D :D )
Snakket du med sverige??

MVH Erik