Var en tur ute istad får og handle snus. Koste meg med god turbolyd og sexy lyder ifra dumpen min. Etter et velykket snuskjøp satt jeg så kursen hjemmover. Med fult pådrag på 5gir og tunnelsyn hører jeg bare svisj og masse ugunstige vacumlyder ifra motoren. Begge turbotrykksmålerne (om den orginale kan kalles for det) står i 0. Da jeg prøver og gi forsiktig gass vill ikke motor det. Stopper bilen og tar en titt under panseret. Konstanterer kjapt at vacumslangen til giver for turbotrykkmåler har blåst av. Skjønner da ikke at motoren ikke stoppet pga jeg har hentet vacum til dumpventil og nye turbotrykkmåler ifra samme slange. Ladet nesten 1,2 pga kald og fin luft da dette skjedde. Så trur jeg skal investere i en del små slangeklemmer for og ungå dette en gang til. Mange stygge tanker i hodet mitt før jeg fikk stoppet bilen ja. Bra det kun var en vacumslange man enkelt kommer til. Man kjører sjelden rundt med verktøy i en toyota
Forøvrig ble ladetrykk skrudd litt ned med tanke på vi går en kald årstid i møte,fuelcut er kjipærn 

91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000