TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skilt holder

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #58633  av Remi

hadde det vært en ide med skiltholder som det sto Ts-ogn på ? hadde vært kult. er litt teit nor det kommer en mr2 med reklame for mercedes på skiltholder (hint hint McHowie) :mrgreen:

#58636  av angrykid

ja, mchowie! Det så litt for dumt ut. :D

Kunne gjerne tenkt meg dette, men det finnes veldig mange skiltholdertyper, og skal dem da være produsert til hver enkelt modell?
eller skal da den som produserer disse, finne ut hvilke skiltholdere som passer til den å den modellen, og så produsere ut etter forespørsel?

:)

#58637  av Remi

kunne jo ha fått ordnet noe som det sto foreksempel "Toyota Mr2" på oversia skilte. og under "www.Ts-ogn.no" med devil logo på hver sin side

eller noe i den duren. hadde jo vært tøft da :D

#58638  av McHowie

Kjæftn! :P
Men e eni der.. vil ha annen skiltholder.. men venter på at noen tilbyr noe bra :P

#58639  av Remi

æ kan høre med tromsprodukt om dem har mulighet til og produsere slike holdere vis interessen er der :D

#58640  av DannyBoy

Det hadde vært tøft ja! :P

Noen som har noen kontakter innenfor skilt-holder verden? :D :D

#58641  av Remi

Joda kjenner til en kar som jobbe på en sån reklame shappe.. så æ kan høre med han :D men får se kor mange som e intrisert

#58649  av McHowie

Æ melde herved min interesse :P

#58652  av CelicaTurbo

Remi: hør med han fyren du.. ellers vet jeg at 200sx-ogn har noen skiltholdere på gang så det er mulig vi kan bestille derfra også :)

#58657  av Remi

Sendte mail no i sted. så får vell svar i løpe av dagen i morra :D

#60060  av celica1.8

Eg e me o!!!
Kor får eg kjøpt sånne folie merker?? (dei med ts-ogn...)

#63811  av Kjelli

Etter et kjapt søk på nettet, og en enda kjappere e-post fikk jeg svar fra et firma som kan levere skiltholdere. Firmaet heter Profilmegleren AS og holder til i Oslo (Trondheimsveien 273, Pb 6627 Etterstad, 0607 Oslo).

Prisene er nok uten moms regner jeg med.:

Minimumsantall 50 stk
Lev tid 2-3 arbeidsdager.

Pris ved

50 stk 21,00 (inkludert startkost blir prisen 28,50 + frakt + evt. moms)
100 stk 20,00 (inkludert startkost blir prisen 23,75 + frakt + evt. moms)
200 stk 19,00 (inkludert startkost blir prisen 21,- + frakt + evt. moms)

I tillegg kommer frakt til kunde

Prisen er inkludert trykk i èn farge.
Startkost kr 375,00 kommer i tillegg.

Noen som har lyst til å organisere bestilling :?: :wink:

#63865  av Remi

det der e jo latterlig billig :D

#63889  av Tor

Jeg kunne også trenge 2 skilt holdere. Har ikke skiltholder verken fremme eller bake. Må iallefall ha en " normal" skiltholder fremme og en "Stor" bake :)