TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• StreetMeet Larvik

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #59228  av Gjertsen

Det skal vist være StreetMeet i Larvik på Nordbyen. den 25 september kl 20..
Link her
http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=46907

Håper det blir flere toyotaer som kan komme. Så vi kan vise hva jappsene er godt for.. Om dere trenger kart eller noe så si ifra så fikser jeg det :D kolonne fra sfj noen?
regner med dere fra drammen og oslo samt skien porsgrunn kommer? og kanskje kongsberg? 8)

#60173  av Gjertsen

Neivel. ingen som ska hit altså...
Blir vel jeg den eneste toyotaen blandt alt annet dritt da vel :cry:
Regner med at noen av dere med mr2 fra sfj og larvik kommer i hvertfall...

#60186  av Magne

Hey hey hey... ikke forhast deg her nå! Jeg er med! Bor i åsgårdstrand... (mellom horten/tønsberg)...

Stor treffet der har jeg vert med på før, men en slitt svart 1.6L(at) Golf 2. Blir litt bedre nå gitt... 8)

Hadde vert gøy å fått med fler MR2 eiere dit ja... :)

#60211  av Gjertsen

oi EN som er med, ikke dårlig :lol:

Du får komme og hilse på meg om du ser meg, http://home.broadpark.no/~ogj
SÃ¥nn ser den ut.
Åssen bil kjører du? mr2?

#60221  av Erlend

Synes da at Pål burde vært med... kanskje jeg skal skrive en PM til ham og tipse :)

#60228  av Magne

Jepps... En Rød MR2 91mod... som står i signaturen.. :wink:

#60234  av GT4 CS

Tar nokk turen ja :D

#60496  av Gjertsen

dæven, kanskje vi blir 2 cs'er. om du ska GT4 CS. da kunne vi jo testa BoosControllen der!! :wink:

#60657  av Oas

kanskje jeg skal dra ditt
bor i tønsberg

#60696  av Gjertsen

høres bra ut Oas..
håper dere kommer :)

#61204  av GT4 CS

Jau, kan godt teste bc der vet du, har handlet inn vacumslangene vi trenger. Ble ikke mange riksdalene, har jo den gammle bc liggenes du kan låne til du får kjøpt deg din egen. Uff, bilen er matt i lakken da. Får kjøre i noen gjørmehøl før jeg kommer så ingen ser at jeg ikke har fått polert gliset i år

#61233  av Gjertsen

GT4 CS skrev:Jau, kan godt teste bc der vet du, har handlet inn vacumslangene vi trenger. Ble ikke mange riksdalene, har jo den gammle bc liggenes du kan låne til du får kjøpt deg din egen. Uff, bilen er matt i lakken da. Får kjøre i noen gjørmehøl før jeg kommer så ingen ser at jeg ikke har fått polert gliset i år
Høres bra ut. koster vel ikke allverdens for en BC. og om du viser meg åssen man monterer den så klarer jeg det sikkert selv senere..
Hvor mye kosta slangene ? 100? 200? kanskje ikke så mye engang :p gir deg nr mitt når det nærmer seg lørdag 25 sånn at du kan ta kontakt når du er på nordbyen f.eks

#61257  av GT4 CS

hehe,spanderer du en cola og en kvikk lunch på meg har du fått vacumslangene. kostet 49 kr, men kjøpte litt ekstra så det du trenger til og montere er ikke snakk om mer en kansje 10 kr. Så det skal nokk gå bra uten cola og kvikk lunch. Jau du klarer helt fint og montere bc selv senere oxo :D Jau bare og sende nr da helga er nært forestående.

#61261  av Gjertsen

Det høres bra ut..
snakkes siden..

Noen flere som kommer på treffet eller?
Dette pleier være ett svært treff. renger med det blir det nå og!!

#61361  av bjoroen

Gjertsen skrev:Det høres bra ut..
snakkes siden..

Noen flere som kommer på treffet eller?
Dette pleier være ett svært treff. renger med det blir det nå og!!
Jeg skal dit..

Er mange som har sagt de skal komme, så det ser ut til og bli en del folk :)