TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen mÃ¥tte jo redde æren til ts-ogn :D

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #60317  av kennethx

Så det ble pall plass på meg og greier!! 3. plass, bare 4 hundredeler bak andreplassen. Men er meget fornøyd med resultatet :)

Følger bilde av trofeet!!!
Vedlegg
3. plass i 4WD klassen
3. plass i 4WD klassen
IMG_1039.JPG (102.57 kiB) Vist 2789 ganger

#60318  av yeah580

Nice ! :D
Grattis!

#60320  av MR2turbo

grattulerer! :D så flott ut!
Hva vant du for, og hvor forresten ;)

#60341  av sindrejl

fett! Ferdig med å laste ned videoene om 2 timer ca :P

#60343  av kennethx

Det er MANGEN som laster ned ser jeg....dreper linjen min litt, skulle lagt opp på ts-ogn ftp i stede tror jeg .... hehe tabbe...

#60349  av CelicaTurbo

Artig kjøring det der, forøvrig var Kenneths beste tid 1.04-ett-eller-annet og min beste tid var 1.05-ett-eller-annet.. Jeg ser frem til å se den endelige resultatlisten for å se hvordan andre lå ann, men jeg tror ikke vi gjorde skamme på ts-ogn ihvertfall :)

#60369  av GT4 CS

bra kjørte dere begge to :D Dere får legge ut resultatslista om dere vil da 8)

#60376  av spkstrp

grattis :) Glemte av hele greia jeg :oops:

#60383  av Amund

nå kommer vel aldri kjeften til å stoppe på den mannen :roll: :roll: :wink:

vi snakkes til neste år :twisted:

#60405  av CelicaTurbo

hehe, du tar han vel fremdeles på rettstrekket når det er tørrt vel? :wink:

#60410  av kennethx

Jeg trodde faktisk at Kristian skulle slå meg på siste runden, for han forbedret seg så kraftig mellom 1. og 2. heat. Jeg hadde så vidt bedre tid enn ham i 2. heat... men så tapte han seg litt i siste heat. Sunny gtr'en var forran meg på 2. plass med bare 4 hundredeler raskere tid. hehe, får ta ham til neste år? :D

#60414  av CelicaTurbo

Det var ingen Sunny GTi-R, det var en Mazda 323 GTR (en mindre og vesentlig billiger bil, men med seriøst sterk motor som tåler høyt trykk selv i orginalstand, ingenting å tulle med altså :shock: )

Men men, jeg rotet det litt til på siste kjøringen (den som ble filmet forøvrig) så det ble litt dårligere tid da ja, men det er nå slik det er når man ikke er rutinert og ikke funnet hva som fungerer da blir det vel sterkt varierende tider :wink: Men, jeg er meget fornøyd med bilen da i det minste, og det var fantastisk mye bedre å kjøre på disse sommerdekkene på vått føre enn det var forrige gang med myke piggfrie vinterdekk på en varm og tørr maidag :wink:

#60419  av GT4 CS

Det var vel tilfeldigvis ikke hakkapelita dekk herren sikter til?

#60440  av CelicaTurbo

neh, det var noen jalla-dekk som jeg fikk med på kjøpet når jeg kjøpte bilen.. :roll: