TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bilde av bilen til markus pÃ¥ ebay..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#60954  av McHowie

Vingen er sikkert billig, men litt dyrere operasjon for å få det til, etter det jeg har hørt.. :)

#60967  av Erlend

That's internet, people :) Moro egentlig da!

#60969  av chris

hehe, artig

er nok arbeidet som skremmer flest fra å bytte til den vingen der ja

#61016  av Dont_Panic

må vel sparkle litt osv. må lakke hele bakskjermene om det skal bli pent regner jeg med.

#61139  av Johnny_Bravo

jeg liker ikke de vingene der. det ødelegger hele bilen spør du meg. orginalvingen er mye bedre ettersom den skjuler at rompa på mr2 skrår alt for mye ned.

#61161  av mr.two

Johnny_Bravo skrev:jeg liker ikke de vingene der. det ødelegger hele bilen spør du meg. orginalvingen er mye bedre ettersom den skjuler at rompa på mr2 skrår alt for mye ned.
det er jo en orginalvinge, men ikke akkuratt til de normale årsmodellene..

* bump *

Syns den ser grei ut, men litt for anonym... Lenge leve alu ! haha

#61180  av jan-erik

98+ JDM vingen er etter min mening den peneste. Men hver sin smak selvsagt. Vingen blir litt i klasse med den på Skyline GTR, og det er jo heller ikke dumt. Likheten mellom 98+ JDM vingen og min TRD VM180 vinge er også ganske slående :-)

#61184  av sindrejl

så ikke bilen hans jeg da, men men :) vingen er fet den

#61195  av bose

ser ut som de har bytta nå.....

#61482  av MR2turbo

jeg mailet de i sist uke og ba de fjerne bildet... var bare tilfeldig, at jeg så bilde når de lå på ebay...
Syns det er litt på kanten at de bruker bilde uten å spørre... og da dette er en dårlig glassfiberkopi av orginalvingen jeg har, ville jeg ikke bli assosiert med de....
Det ser jo ut til at de har fått fjerna det da... :)