TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bremseskiver og Calippere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #60888  av cameleon

Trenger litt hjelp angående akkurat dette temaet. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt større bremseskiver "slissede" og større calippere? Samt om noen vet priser på dette? Vet det er jækla dyrt, men må man så må man :wink:

#60897  av memo

jeg vet fensport selger skiver og klosser... calippere vet jeg ikke..

#60971  av tojo

Koster å være kar :D
Her kan du kjøpe "big"brake kit til MR2en: http://www.atlantamr2s.com/brakes.htm

Løp å kjøp :wink:

#60974  av tojo

En liten rettelse! linken din fungerte ikke(The Doctor)prøv denne isteden:
http://www.mvpmotorsports.com/Templates ... SearchYN=N

#60996  av cameleon

Tusen takk for all hjelpen :D

Btw, er det noen av dere som vet om dette er et realt firma? Noen som har bestilt fra de før?

#61005  av tojo

Har ikke bestilt fra mvpmotorsports,men det er et seriøst firma!
Jeg vet folk som har bestilt derfra,dem har ikke hatt noe problem med leveringene.Men før du bestiller er det lurt å sende en mail(spørre om dem har på lager,evnt. hvor lang tid det tar å skaffe delene).Atlantamr2s vet jeg ikke noe om,bare en tilfeldig link jeg hadde under MR2 :)

#61659  av TOYPARTS

tojo skrev:Har ikke bestilt fra mvpmotorsports,men det er et seriøst firma!
Jeg vet folk som har bestilt derfra,dem har ikke hatt noe problem med leveringene.Men før du bestiller er det lurt å sende en mail(spørre om dem har på lager,evnt. hvor lang tid det tar å skaffe delene).Atlantamr2s vet jeg ikke noe om,bare en tilfeldig link jeg hadde under MR2 :)
De tar ikke kort, så om du ikke har mulighet for wire transfer så kan du glemme det

#61677  av MR2turbo

... Alle de jeg har funnet som lager kit til mr2 lager kun til foran...
Jeg ville ikke oppgradert de uten å satt på noe større bak og... Må jo bli alt for dårlige bakbremser i forhold til framme da...

Så det jeg har kommet til er at skal det bli no ordentlig ut av det må jeg lage kit selv... til både fremme og bak...