jumbo skrev:Flertall... DRITTSEKKLol(grønn av misunnelse)

@lpher
Som ikke har fått norske skilt på Supra'n enda....3T - Ting Tar Tid!
@lpher skrev:"turbo'ENE".. svin..Goose skrev:VVVVRRRROOOOMMMMM BOOOMMM JJJAAAUUUUUU VVVRRROOOHAHAHAAHAAMMMOOOOOMMMMMMM
til supra!
Supra <- I want it!
Du glemte å legge til plystringen til turbo'ene!
@lpher
Erlend skrev:Gale, gale menneskerTja...jeg vet ikke jeg...er fornøyd med automat jeg....du vet ikke hva kick-down er før du har prøvd det på en supra med 330hk og automat spør du meg! lolBlir ikke fett før du kan høre mekanikken i girkassa når du skifter gir da, ka-klank!
@lpher skrev:Er gjort på en helg å skifte ut invalid-agregatet til en 6-trinns vel? Hvis du føler for det engang i tiden. Er nesten sikker på bilens verdi hadde økt med mye mer enn manuellkassa hadde kosta. Supra TT 6-gir er vel svært etterspurt, eller hur? I den grad Supra i hele tatt er etterspurt her til lands da, men det stemmer iaffal for ellers i verden trodde jeg..
Hadde nok helt sikkert tålt en 6trinns manuell ja...men men....
det får bli neste gang det...
@lpher
erling skrev:Tja...nå er jeg av den oppfattning av at det finnes adskillig bedre måter@lpher skrev:Er gjort på en helg å skifte ut invalid-agregatet til en 6-trinns vel? Hvis du føler for det engang i tiden. Er nesten sikker på bilens verdi hadde økt med mye mer enn manuellkassa hadde kosta. Supra TT 6-gir er vel svært etterspurt, eller hur? I den grad Supra i hele tatt er etterspurt her til lands da, men det stemmer iaffal for ellers i verden trodde jeg..
Hadde nok helt sikkert tålt en 6trinns manuell ja...men men....
det får bli neste gang det...
@lpher
erling skrev:Så lenge du er fornøyd med automat så er jo det alt som betyr noe.Poenget mitt var bare at hvis du plutselig en dag skulle få lyst på manuell så er det sikkert likegreit å bytte kasse i den du har, istedet for å skifte bil.
360 000,- er ikke noe problem å bruke på bil, så lenge man kjøper en skikkelig en.Blir tøft hvis du handler felgene til Reidar.
:D:D