TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• StreetMeet @ Trondheim - Fredag 24. September

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#60302  av Dviper

er vel i tr.heim da på min road trip.. kanskje ta meg en tur innom...
:D

#60303  av @lpher

KK-ma70 skrev:Kommer jeg :D skal prøve å få iorden stereoen til da også...
You and me both pal! :D Even though....jeg har større tro på deg i denne sammenheng! :D

@lpher

#60339  av sindrejl

DA er bilen iorden! :D :D :D

#60775  av cameleon

Jeg får se om jeg får pressa inn et lite oppmøte da :twisted:

#60781  av gfc

tror jeg stikker en tur dit jeg å

#61412  av Master

er det lov for oss med ikke-fullt-så-råe biler å komme og se på ? :roll: blir det å foregå på City Syd hele kvelden eller? Kommer glatt jeg..

#61414  av sindrejl

POKKER! :( jeg skal jo bort hele neste uke.. crap..! :(

#61568  av _speedy

Litt Off-Topic,men var det dere Chris,Cameleon og KK MA-70 som va på Heimdal Bowling & GoKart i går? Var der nemlig jeg og et par kompiser....Feis 2 runder + 4 min rundt på banen;) Fikk de 4 min ekstra siden vi var så bra kunder :D

#61573  av cameleon

Nismoo skrev:Litt Off-Topic,men var det dere Chris,Cameleon og KK MA-70 som va på Heimdal Bowling & GoKart i går? Var der nemlig jeg og et par kompiser....Feis 2 runder + 4 min rundt på banen;) Fikk de 4 min ekstra siden vi var så bra kunder :D
Wooooord :wink:
Stemmer nok det ja hehe. Ikke glem supratt :wink:

#61604  av chris

stemmer nok at vi var der ja ;)

henger der enkelte kvelder vi :D

når det gjelder street meet på fredag må jeg melde pass. har lovet madammen å reise til frøya den helga. så dere som drar må ta masse bilder, så jeg får lagt ut på treff-sidene :)

#61610  av sindrejl

cameleon skrev:
Nismoo skrev:Litt Off-Topic,men var det dere Chris,Cameleon og KK MA-70 som va på Heimdal Bowling & GoKart i går? Var der nemlig jeg og et par kompiser....Feis 2 runder + 4 min rundt på banen;) Fikk de 4 min ekstra siden vi var så bra kunder :D
Wooooord :wink:
Stemmer nok det ja hehe. Ikke glem supratt :wink:
eeey.... *kremte*