TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er ikke dette "mr2nytern" sin?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#60826  av Erlend

Ser fint holdt ut den AW11en der :) Slettes ikke et dårlig kjøp hvis det er sånn under skallet også :)

#61006  av Mr2Nyter'n;p

Hehe... Godt observert, Sindre :) 1mnd sia jeg la ut bilen på autodb pga jeg trodde ting var på gang... Sånn.. Som tilsier at man må ha større bil.. Med bakseter... :wink:
Men... Heldigvis tok jeg feil... Ringte endel folk på bilen, men jeg fant jo ut at uansett ville jeg aldri klare kvitte meg med "skatten min" :roll:
Så... Nå har jeg tatt opp et lite lån for å gjøre bilen helt strøken.. (Motor og større bremser.)
Blir bra saka :!: :D

#61641  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev:pga jeg trodde ting var på gang... Sånn.. Som tilsier at man må ha større bil.. Med bakseter... :wink:
trenger du kurs i prevensjon eller? :lol:
Mr2Nyter'n;p skrev: Men... Heldigvis tok jeg feil... Ringte endel folk på bilen, men jeg fant jo ut at uansett ville jeg aldri klare kvitte meg med "skatten min" :roll:
Så... Nå har jeg tatt opp et lite lån for å gjøre bilen helt strøken.. (Motor og større bremser.)
Blir bra saka :!: :D
godt å høre at du beholder bilen. husk bilder når du skal oppgradere ;)

#61646  av Mr2Nyter'n;p

Svikter ikke dere i mr2gjengen vett.. :D :D
Skal nok få tatt noen bilder... Blir vel i løpet av Oktober... kommer ann på mekanikeren min :wink:

#61671  av sindrejl

nå ble jeg litt glad vettu.. er så bra at entusiaster og folk som virkelig er glad i bilen sin beholder dem :)

#61680  av Mr2Nyter'n;p

Det kunne jeg ikke vært mer enig i :!:
Når ting er litt vanskelig med bilen, er det alltid medisin å ta seg en tur inn hit... Får igjen mr2gnisten :D Suser rundt og måler hk og g-krefter for tia... Kjøpt meg sånn Gtech performance meter eller hva det heter... Må si jeg aldri har det så godt som når jeg er i den bilen... Aldri! :wink: