TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjekt :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#59028  av @lpher

QuackYO skrev:Jeg kjører rundt i en 1989 Corolla liftback, 1,6liter forgasser med 90 illsinte hester. Konebil med andre ord, men det er endel plastikk på den som gjør at den ser ut som en ulv i fåreklær :)

Bilde
Muttern har en akkurat maken :D Må innrømme at den 1.6'en med forgasser er forbausende kjapp :)

@lpher
 #59037  av Maverick

Har ikke sett denne tråden før nå jeg .. Kjører 96 Carina 1.8SLI
8)
Vedlegg
Skrå Forfra Edited.jpg
Skrå Forfra Edited.jpg (166.72 kiB) Vist 109 ganger

#61661  av Erlend

FÃ¥r legge ved bildet av ST150en min jeg da...stakkar! Dro bra da men :)
Mods: belteputer, stereoanlegg, letta for reservehjul ;)
Vedlegg
Carinaen!.jpg
Carinaen!.jpg (484.88 kiB) Vist 105 ganger

#61760  av Remi

den carinaen der e udødelig :D hadde mye artig me en sån der, e en kompis av mæ som har sån.. e vell Carina MK2 om æ ikke huske feil

#61800  av celicat23

Hvis det teller, så HADDE jeg en carina e 97/98 2.0 16v gli som jeg brukte alt for mye penger på.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Hadde også en corolla G6 en liten stund, men ble fort lei den :)

#61889  av Erlend

Tøff Carina du hadde da celicat23!! Skikkelig får i ulveklær ;)

Remi - Jada, Carina 2 :) Akkurat den jeg hadde var en GLi 1.8-liter, ca 101 hk/1020 kg. En sinnsyk arbeidshest som tok imot alt man kasta til den :D Har tilogmed taua en diiiger Nissan varebil med den, uten noe stress.

Moro Toyota, hadde vært kult å bygge den om til sleeper 8)

#61892  av Remi

den bilen har æ sett bilda av før en plass.. e ganske bra carina da. synd det ikke e GTI da hadde du eid en MR2 GTI med 156hk da :D

#61894  av tojo

Jeg har også sett bilder av den Carina`en før! tror det var på et annet forum: w*w.b*l*f*r*m*t.n*t :wink: (bare se der)sikkert flere plasser også! Meget rå Carina.

#62025  av @lpher

Bildene har vel vært posta her før også? :) Jeg husker ihvertfall på bilen :)

@lpher

#62055  av celicat23

@lpher skrev:Bildene har vel vært posta her før også? :) Jeg husker ihvertfall på bilen :)

@lpher
Er ikke meg i mot. Må innrømme at jeg er stolt av den. Syns jeg klarte å få MYE ut av noe så kjedelig som en carina e :-)

(ok, ok, nok selv digging for i kveld....)

#62071  av Erlend

celicat23 - Nå tror jeg det er generell enighet om at Carinaen din var fet, så du har lov til å digge deg selv vil jeg tro ;) Rimelig bra gjort å få en traust bil som det til å se såpass sportslig og smooth ut :) Kudos!

#62094  av vegar85

den carinan var jo helt rå. fineste carinan i norge?????

#62114  av celicat23

vegar85 skrev:den carinan var jo helt rå. fineste carinan i norge?????
Sjekket når den skal inn på EU nestegang (for morro skyld) og da fikk jeg opp at den er AVREGISTRERT. Så mulig vi kan si det VAR fineste carina'en i norge...