TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HEFTIG Supra MK IV

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #61857  av Gjertsen

Denne var jo bare RÃ…Ã…Ã…..
Lamborgini dører å saker.
Brukt mange timer på denne. også er den til salgs.
Noen her i norge som har penger nok? Sto på Mobile.de til en pris av 79.000 EURO.

http://217.215.6.18/supra/

Ta en titt da vel, vil ikke angre.

Bahjula er jo nesten Formel 1 dekk size. hihi morro.
 #61874  av TOYPARTS

Gjertsen skrev:Denne var jo bare RÃ…Ã…Ã…..
Lamborgini dører å saker.
Brukt mange timer på denne. også er den til salgs.
Noen her i norge som har penger nok? Sto på Mobile.de til en pris av 79.000 EURO.

http://217.215.6.18/supra/

Ta en titt da vel, vil ikke angre.

Bahjula er jo nesten Formel 1 dekk size. hihi morro.
Synd å si det, men jeg har sett den tidligere og jeg må desverre bare si det, bilen ser helt for jævlig ut etter min smak :roll: :roll: :roll:

#61880  av Remi

hahaha

#61883  av DannyBoy

Jeg er enig med Gjertsen, syns den Supran der var UTROLIG pen! :)

#61888  av Erlend

Ikke helt min smak, litt for mye F&F! Men grom nok 8)

#61908  av @lpher

Var han luringen i nest siste Bilsport det dær ja....kjøpte bladet bare for å lese den artikkelen jeg :)

Tja..what can i say...ble litt vel mye til meg men....sånn er nå engang smaken da.... :) Creds for å tørre å gjennomføre det skal han ha...MEN...et par minus i boka ...for IKKE å gjøre jobben selv...men istedet sette den bort for å få det gjort...for så å høste all ære for jobben på utstillinger og sånt...blir liksom en liten bismak da....

Var Rockford anlegg i den så jeg foresten :)

@lpher

#61933  av SupraAspirant

En ting jeg ikke "forstår":

Hvorfor i all verden må en bil med "masse" hester mangle frontlamper? Dette er stygt, og vitner kanskje om at vedkomne burde lagt mer jobb i å designe luftinntak? Massevis av biler med over 500 gamp som faktisk kan ta seg en tur på kveldstid.

#61936  av Zerpent

Den har jo lykter. Er sikkert tatt av ved banekjøring.

Likte det meste med bilen bortsett fra skjermbredderne bak. Passet ikke til formen på resten av bilen. Veltebur synes jeg blir for dumt i biler som skal kjøres på vanlige veier. Men men... kanskje bare meg... :roll:

#61943  av Ninjamannen78

Off.. Den bilen ser jævlii ut. Stygg bredding, HELT feil farge, bling bling felger, jævli interiør osv osv. Typisk "våre-nye-landsmenn-stuket", uten at jeg skal være rasist. Hele "behandlinga" bilen har fått hører hjemme på en E36 318. Og grunnen til at han har bur er vel at han håper å kjøre under 12 sek på kvartmila. Just my 2 cents..

#61990  av TOYPARTS

Ninjamannen78 skrev:Off.. Den bilen ser jævlii ut. Stygg bredding, HELT feil farge, bling bling felger, jævli interiør osv osv. Typisk "våre-nye-landsmenn-stuket", uten at jeg skal være rasist. Hele "behandlinga" bilen har fått hører hjemme på en E36 318. Og grunnen til at han har bur er vel at han håper å kjøre under 12 sek på kvartmila. Just my 2 cents..
Ellere30-316 :roll: :roll: :roll: :roll:

#62003  av @lpher

Hehehe :D Var endel meninger om den bilen ja...artig :)

@lpher

#62058  av Gjertsen

Godt vi har forskjellige smaker folkens :D