TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen bilder...

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #62158  av SupraTurbo

Legger ut noen bilder fra min omgang hjemme i garasjen... :D
Vedlegg
A-stolpe målerne....
A-stolpe målerne....
Skål! 026.jpg (67.15 kiB) Vist 1993 ganger
Bagasjen med ny kasse og 2x12" rf punch s2 og 6x9" infinity kappa i pleksihatthylle
Bagasjen med ny kasse og 2x12" rf punch s2 og 6x9" infinity kappa i pleksihatthylle
Skål! 025.jpg (67.5 kiB) Vist 2004 ganger
Fedigkappa deler nede til høyre, de to store platene er "svinn"!! Måtte kjøpe hele plater...
Fedigkappa deler nede til høyre, de to store platene er "svinn"!! Måtte kjøpe hele plater...
Skål! 019.jpg (31.22 kiB) Vist 1988 ganger
Ferdig lakkert i varmebestandig lakk
Ferdig lakkert i varmebestandig lakk
Skål! 014.jpg (61.36 kiB) Vist 1988 ganger
3" downpipe ferdig til lakkering
3" downpipe ferdig til lakkering
Skål! 012.jpg (55.14 kiB) Vist 1990 ganger

#62194  av bose

bra det der ;) Syns alle på forumet her har RF jeg :D *se på @lpher* :P

#62202  av tojo

:D bra anlegg...godt å se bilder av MKIII supra med stereo. :D (jeg skal også komme med bilder etterhvert).

#62245  av SupraTurbo

tojo skrev::D bra anlegg...godt å se bilder av MKIII supra med stereo. :D (jeg skal også komme med bilder etterhvert).
Suben må dras litt bak for at taket skal gå ned. 6x9" er bygd opp for å ikke komme i konflikt med taket, selv om jeg tror det blir litt magnetisk nedi der,,,?? Men så er ikke taket der så ofte da, men en fordel at det er mulig å legge d dit!!

#62258  av @lpher

Se dær ja! :D Men...spiller det bra da? Er litt skepp på effektiviteten av den plexihylla di jeg :) Tror jeg må ta en liten prøvelytt ved neste annledning :)

RF? :D Tja...why not :) Er få som leverer like bra forsterkere og subber serru :D

@lpher

#62259  av SupraTurbo

@lpher skrev:Se dær ja! :D Men...spiller det bra da? Er litt skepp på effektiviteten av den plexihylla di jeg :) Tror jeg må ta en liten prøvelytt ved neste annledning :)

RF? :D Tja...why not :) Er få som leverer like bra forsterkere og subber serru :D

@lpher
Blir ikke mye bass utav de nei men til d holder 12"
sånn "passe"!! :D 8) :D :shock:

#62262  av @lpher

SupraTurbo skrev:
Blir ikke mye bass utav de nei men til d holder 12"
sånn "passe"!! :D 8) :D :shock:
Mja....men jeg er spent på hvor dypt de går...klarer de å 'møte' 12" bassen? :)

@lpher

#62433  av @lpher

Rakk ikke å høre så mye på oppsettet i går..men det så kult ut ihvertfall :)

Enda bedre kan det bli med frosta glass etc :)

@lpher

#62518  av SupraTurbo

Kommer kanskje til å froste hele glasset og frese inn RF logoen evt kanskje Supra i mellom elementene....

Den lyden i bakhøytalerne kom og gikk hele veien hjem,,, merkelig... Skal ta de ut i morgen og se på de alikevell... :?