TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Styling...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #62531  av Raze_r

skulle hatt veiside styling til mr2èn min, så lurte på om noen viste om ei side med det?? produktet skal da være originalstyling....
(brente mg på copy sist da jeg kjøpte d og det ble veldig trangt ved døra)
så hvis dere vet om noen sider som ikke vrenger lomma di av penger:) ,så kom med d!
men ettersom dette skal være originalt, så er jeg klar over at det blir dyrt:)
Sist redigert av Raze_r den 26 sep 2004 11:56, redigert 1 gang totalt.

#62532  av Raze_r

oiii. skrev feil, men dere skjønner vel at det skal være VEILSIDE..:) hehe
å foresten så har jeg bakfanger og spoiler i veilside, så om det hadde vært sider der det selges separat så hadde det vært fint ...:)

#62552  av Erlend

Så du skal ha ekte Veilside? Før du bestemmer deg helt, du skal ikke sammenligne pris på ekte Veilside med et widebody-kit a'la TRD 2000GT da? Hvis det blir noe av det samme i pris så kan det hende du ombestemmer deg ;)

#62570  av Raze_r

hmm, ja det kan hende,men vet ikke hvrdan det ser ut da? har du noen nettsider der man ser det da? eller noen bilder du kan legge ut?
Takk for svar :P

#62583  av Remi

Raze_r skrev:hmm, ja det kan hende,men vet ikke hvrdan det ser ut da? har du noen nettsider der man ser det da? eller noen bilder du kan legge ut?
Takk for svar :P
Her har du det Widebody kite : http://www.ts-ogn.no/modules.php?op=mod ... =0&thold=0

#62591  av cameleon

Når det gjelder veilside, så kan du bestille rett fra http://www.veilside.com i usa.

Skal du skaffe deg widebodykit så må du vite på forhånd at det er et helvette til arbeid med å montere det. Widebody er det største kitet som er til mk2, og det trenger veldig gode kunnskaper for å montere det. :wink:

#62617  av Raze_r

takk for det, tenkte meg at det var noe dritt å sette det på.
har sett bilder av en som satte det på her, å fy faan for et arbeid....:)
men må du bygge ut hele karosseriet eller??
har ikke vært borti widebody kit før jeg så vet egentlig ingen ting om det!!
står ikke noe om pris på veilside siden du ga meg da!
tenkte kanskje å bestille fra mtte men er det originalt tro??
ser ikke slik ut på prisen.
eller så skal jeg bestille på dfstyling, men der koster det faan meg 8000 kr for sidekjørt....
derfor tror jeg ikke at mtte selger originalstyling... men vet ikke :?

#62619  av sindrejl

hehe, ekte veilside er dyrt ja ;)

#62653  av mr.two

På den japanske Veilside siden står det priser, i Yen riktignok, men etter litt bruk av kalkulator kom jeg frem til den nette sum av 25 211 ,- for et komplett kit... Dette er da selvsagt uten frakt, toll osv...

#62656  av sindrejl

det er noe sånnt jeg også har regna meg frem til før..

#62730  av Raze_r

men det er for et kit, jeg har bakfanger og spoiler i veilside så jeg trenger kun sidekjørt å frontfanger.... så vet du om noen sider der de selger separat??

#62833  av cameleon

Raze_r skrev:men det er for et kit, jeg har bakfanger og spoiler i veilside så jeg trenger kun sidekjørt å frontfanger.... så vet du om noen sider der de selger separat??
Jeg mener du kan bestille seperate deler fra veilsidesiden direkte. Ellers så kan du jo høre med chris, sindrejl. Tror de kanskje kan jelpe deg :wink: