TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• www.stylingservice.no

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #62582  av angrykid

Når kommer den ferdige siden? Det er snart ett år siden den ble lagt på nett og ingen forandring i det hele og det store. :) Vet at dere har sikkert litt å stri med, men dere er nå blitt litt fler enn bare veilside som styrer med dette, og vil tro at det da vil la seg gjøre å få dette på nett rimelig snart. :)

Hvorfor tar jeg opp dette? Joda, jeg vil gjerne ha en mulighet til å finne bilder av kits samt browse pris på disse uten å måtte gå via en annen person å spørre. Og jeg vet at dere burde komme dere på nett snart, hvis dere ønsker å begynne å tjene litt penger på dette. Etabler dere som ett seriøst firma, med gode tilbakemeldinger til kunder, og gode hjemmesider, for styling i norge har bare så vidt tatt av. Og vil dere være blandt de ledende i norge, så er det på tide å ta av litt her snart. :)

/rantmode off. :)

AK

#62608  av sindrejl

hatt problemer med webside og treg admin :( Men er i full gang med webside nå så har store forhåpninger om at det blir ferdig innen kort tid :) Kan love deg et ekstremt bra utvalg når vi er ferdige ;) Just hang in there!

#62909  av chris

saken er at vi ikke vil fyre løs og "offentliggjøre" før vi kan yte skikkelig service. og alt står og henger på websidene/webshopen. men for ordens skyld må det nevnes at vi skaffer varer på nåværende tidspunkt også :)

angrykid: dette med "1 år siden" stemmer egentlig ikke helt da, for vi som driver med dette nå, ble jo enige om å satse skikkelig først nå i sommer :) gode tilbakemeldinger og gode hjemmesider blir det ;)
 #62915  av VeilSide

angrykid skrev:Når kommer den ferdige siden? Det er snart ett år siden den ble lagt på nett og ingen forandring i det hele og det store. :) Vet at dere har sikkert litt å stri med, men dere er nå blitt litt fler enn bare veilside som styrer med dette, og vil tro at det da vil la seg gjøre å få dette på nett rimelig snart. :)

Hvorfor tar jeg opp dette? Joda, jeg vil gjerne ha en mulighet til å finne bilder av kits samt browse pris på disse uten å måtte gå via en annen person å spørre. Og jeg vet at dere burde komme dere på nett snart, hvis dere ønsker å begynne å tjene litt penger på dette. Etabler dere som ett seriøst firma, med gode tilbakemeldinger til kunder, og gode hjemmesider, for styling i norge har bare så vidt tatt av. Og vil dere være blandt de ledende i norge, så er det på tide å ta av litt her snart. :)

/rantmode off. :)

AK
Jeg er helt enig jeg ;)

Men slikt som ting viser seg så går ting somregel aldri etter planen. Kanskje jeg har vært en av de litt mere uheldige men jeg er iallefall 1000 erfaringer rikere. Får håpe at det ikke er såååå lenge til en kan se bilder og priser på nettet. Og utvalget ... ja det vil bli stort ... meget stort :wink: