TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Kjøp

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#63129  av @lpher

TOYPARTS skrev: Den bilen har st\ått til salgs lenge, jeg har også sett på den, mener den var for salg for et par år tilbake også

MVH Erik
Husker vagt diskusjonen rundt denne bilen her inne for ett år eller to sia jeg også...vanskelig å glemme den dekoren der :D

Takker for tipset uansett, Knut...på vegne av alle potensielle fremtidige Supra mkIV eiere her inne...keep us posted :)

@lpher

#63177  av Remi

Okei kansje æ e litt treig men ka som feile den supraen der?

#63259  av veghar

@lpher skrev:
TOYPARTS skrev: Den bilen har st\ått til salgs lenge, jeg har også sett på den, mener den var for salg for et par år tilbake også

MVH Erik
Husker vagt diskusjonen rundt denne bilen her inne for ett år eller to sia jeg også...vanskelig å glemme den dekoren der :D

Takker for tipset uansett, Knut...på vegne av alle potensielle fremtidige Supra mkIV eiere her inne...keep us posted :)

@lpher

Jepp liker sånne tips jeg..

har også sett dnne bilen før på nettet. Men en ting kan jo være at den er dårlig behandlet og kanskje dårlig tekninsk..

Men FY F... kor stygt det er med den dekoren!! :shock:

#63261  av TurboKnut

Gammelt bilde fra en CD-plate jeg har hjemme - var inne på en russisk bilside.

Jeg tror vel ikke at det er samme bil i det hele tatt, men dekoren er fryktelig lik. Felgene er ulike, men Tysklandsbilen averteres med nye felger og dekk.
Kanskje er det en typisk "Supra-dekor"?
Vedlegg
страницы показываются.jpg
страницы показываются.jpg (53.4 kiB) Vist 2210 ganger

#63324  av @lpher

Det er FnF dekoren i ett farge-tema som passer rød-bil...så man kan nok trygt si at det er ett typisk Supra dekor ja...dessverre :D

@lpher