TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt om oss selv.... (Hva vi gjør og hvor vi bor) :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#61104  av tettwatt

glemte dette...
Vedlegg
...(jeg er han med hatten)...
...(jeg er han med hatten)...
Cupen2.jpg (22.26 kiB) Vist 2742 ganger

#61124  av Dviper

Etter å ha gått igjennom 14 sider med stuff om dere så er det på tide at jeg presenterer meg selv:

Stein Iversen
Født 10 01 79 på Narvik sykehus. ( 25 år )
Bor i narvik nå etter 8 år i skien.
Er utdannet Automatiker, men jobber som prosessopratør på Scancell i Narvik http://www.scancell.no

Spiller fotball, trener vekter og står på ski/snowboard om vinteren.

Har lånt bror min sin 90 Toyota Corolla GTI i to år så nå var det på tide å kjøpe meg en bil og det falt på 94 Toyota Celica GT four. Som jeg har letet etter i flere år nå..

Bilder av bil og meg kommer når senere.. ( lat )
:oops:

#61130  av maxgets

får vel slenge meg på jeg og:)

jan erik gjersdal
født 13 4 87(noen yngre?):D
bor på kløfta(ca 3mil nord for oslo for de som ikke er kjent)
går for tiden på vki elektro mekkaniske fag og skal (forhåpentligvis) bli automatikkmekaniker:)
Og jobber på ett dekkverksted der jeg monterer og pigger osv. og på bjerke travbane:)

bilen er en høyrestryt celica gt4 1994mod som det forhåpentligvis blir skilter på før jeg får lappen:)

Edit: Bilde!! 8)
Vedlegg
Toyota J.E1.jpg
Toyota J.E1.jpg (53.34 kiB) Vist 2189 ganger
Sist redigert av maxgets den 19 jan 2005 21:40, redigert 1 gang totalt.

#61435  av mr2die4

Håper det går bra med scancell :) Produserer hvertfall wafere utev helvete så dere kan få mest mulig :D

#61468  av Dviper

Vi har hatt prob med at vi ikke har fått tak i Wafer.. må kjøre Sagemerket wafer.. og som alle som er i bransjen vet at det ikke blir så bra produkt av det... :D But keep up the good work.. trenger masse wafer...

#61980  av Kjelli

De 14 sidene tok sin tid å lese ja...

Men nok om det. jeg er enda en Kjell Inge (se side 9 i dette topicet) som ikke heter Røkke til etternavn. Er selv 73 modell, og har hatt lyst på MR2 siden slutten av 80-tallet. Kommer opprinnelig fra Tysvær (nært Haugesund) men bor i Bergen som så mange andre her inne. Er den heldige eier av en ny MR2 (2004) SMT og er kjempefornøyd med bilen. Kommer fra en Opel familie som konverterte til Toyota for ca 15 år siden. Har en gammel Vectra som skal brukes når saltet setter inn.... :oops: Jobber som ergoterapeut (og en liten prosentdel som IT ansvarlig)

#62697  av Ã¸xseth

-Bjørn Andre her født i 82
-Bur på klepp i rogaland
-Er fortiden i milletære, jobber til vanligt på bilxtra på bryne.

-Kjører en 85 mod camry, men planene er og kjøpe en cs eller en gt4.
Jeg har bare hatt toyota, på sikt skall jeg også prøve å skaffe meg en celica 76-77 mod helst en fastback.

#63300  av Tor

Får vel hive meg med på lista da.

Tor-Harry Olaisen, bor i Tromsø der jeg går VK1 Skips Teknisk Drift. Blir den stolte eier av en Toyota Celica GT4 Carlos Sainz om ikke så alt for mange dager. Jeg er en tidli 1987 mod.

#63521  av supratt

And here i am...

Frank T Dyrendal, Trondheim.
Henger litt med bl.a: StiKarl, Mr-2Sindre, Mr-2 Christian, MK3 Karl og Mr-2 Kim...D blir MYE bilprat ja :wink:
Slenger med noen bilder av "damene" mine....
Vedlegg
1998 Toyota Celica 2.0GT Cabriolet med komplett info på www.finn.no :)
1998 Toyota Celica 2.0GT Cabriolet med komplett info på www.finn.no :)
IMG_2006.JPG (142.62 kiB) Vist 1516 ganger
1965 Toyota Crown m bl.a glassfiber framskjermer, sofa foran, registrert for seks og rattgir, 3 sådan..Nostalgisk!
1965 Toyota Crown m bl.a glassfiber framskjermer, sofa foran, registrert for seks og rattgir, 3 sådan..Nostalgisk!
IMG_0056.jpg (312.93 kiB) Vist 1511 ganger
Ett lite Trondheimstreff..
Ett lite Trondheimstreff..
IMG_0303.jpg (130.6 kiB) Vist 1516 ganger
1982 Celica Supra m bl.a oppborret 2.8 til 3.0,carlos sainz skinninteriør, 17"ere som jeg brukte en evighet på å få tak i grunnet sært innpress på disse bilene,chromet DTM twin eksos med 2,5" fra manifold,KN-filter, omsydde bakseter, omsydde dør
1982 Celica Supra m bl.a oppborret 2.8 til 3.0,carlos sainz skinninteriør, 17"ere som jeg brukte en evighet på å få tak i grunnet sært innpress på disse bilene,chromet DTM twin eksos med 2,5" fra manifold,KN-filter, omsydde bakseter, omsydde dør
DSC00317.JPG (54.9 kiB) Vist 1517 ganger

#64382  av sw20

Øy.. har ikkje sett posten før no ...

Heter Lars Erik Haugen
og er 83mod
FRA Ã…LESUND
blir altså 21 6 november i år... (2004)

kjøpte meg mr2 for ca 1\2 år sia!
Da såg den ut som en dass... 8)
(men er på go vei mot 100%)

Jobber som biloppretter til daglig og på fest..
kjører litt gokart med kompider på fritida.. og så sliper eg styling.. :roll:

bilde av meg og blilen.. ken som e finest e opp til dåkke å bestemme :mrgreen:

bilde av meg kommer seinere.. kamerate var tomt for bat.
....
Vedlegg
DCP_0073.jpg
DCP_0073.jpg (87.37 kiB) Vist 1517 ganger
album_pic.jpg
album_pic.jpg (103.59 kiB) Vist 1510 ganger
der va e veit du...
der va e veit du...
DSCN1600.JPG (252.7 kiB) Vist 1514 ganger
Sist redigert av sw20 den 04 mai 2005 16:34, redigert 2 ganger totalt.

#66775  av Andreazz

Hei!! Andreas Bye her..
Kom til i 84 og har Supra registrert på MEG selv!!
Er opprinnelig fra Nord Trøndelag (Vanvikan)
Har vært autofil hele livet (kom tidlig ut av skapet..), blir fortalt at jeg kjente igjen bilmerker OG typer siden to-årsalderen 8)
Startet bil karieren med en strøken Volvo 240 som hadde 420tusn km på telleren :wink: meget go bil......
Flyttet til Sola i 03 etter to års skolegang i Bodø.
Jobber som Flymotormekanikerlærling hos Pratt & Whitney NEC..
Tiden går for det meste med til jobbing og bil :lol:

..No picture..

#68930  av kaimagne

s10ne skrev:Hallois!

Foreløpig eneste jente på forumet...

- Stine Lund
- SÃ¥ dagens lys 23/8-78
- Bor i Trondheim i lag med samboer Frank -supratt-
- Jobber ved SINTEF Energiforskning med økonomi
- Har hatt 2 CRX'er og en 200SX
- For tiden har vi celica cab 1998 mod. og supra 1982 mod.
Ikke tilfeldigvis http://www.stinelund.com vel? Det er noen som er heldigere enn andre her på forumet, tydeligvis... :)

#68937  av kaimagne

Kai Magne:
- Jobber i Forsvaret (9 år hittil), utdannet bygg- og anleggsingeniør ved Hærens ingeniørhøgskole, jobber på Rygge flystasjon for tiden.
- Skilt, 1 jente på snart 6 år.
- Opprinnelig trønder, fra Overhalla
- Interesser er skyting, jakt og friluftsliv
- Har min 3. Toyota på rappen nå. Starta med hvit 99 Corolla Terra Plus stasjonsvogn (fin bil, men GUD, så lat), umiddelbart etter samlivsbrudd kom Celica nr 1, 97-mod, standard 1,8 l på 116 hk, og har nå MK7 T-Sport.
Vedlegg
Blandingsmisbruker: Rammstein og Smirnoff Ice
Blandingsmisbruker: Rammstein og Smirnoff Ice
Kai Magne.jpg (10.88 kiB) Vist 2420 ganger
celica1.jpg
celica1.jpg (9.97 kiB) Vist 2420 ganger
kaimagne.jpg
kaimagne.jpg (46.55 kiB) Vist 1508 ganger

#69094  av mr.ourom

Are Ourom 70 modell :lol:

-driver bilverkstedet Ourom Auto sammen med min bror i Elverum
-gift med Elin og sammen har vi en Whippet (Hund altså) og en traust gammal sær perserkatt på over 10 år og må ikke glemme dvergkaninen Felix
-har blant annet hatt Toyota Celica GT 93 mod, Mazda RX7 93 mod, BMW 325 Cab 94 mod, BMW 850 91 mod, Porsche 911 C4 91 mod, BMW Z3 97 mod og sist men ikke minst min nåværende Toyota Supra 94 mod :D :D
-har hatt ca 250 mil på bane med supraen uten en eneste feil :D
-travel mann men titter innom forumet så ofte jeg har muligheten :wink:
Vedlegg
Bildet tatt på gatebil Vålerbanen 2004 av Daniel Iversen
Bildet tatt på gatebil Vålerbanen 2004 av Daniel Iversen
daniel_07.jpg (64.06 kiB) Vist 1524 ganger
Og her er meg da :)
Og her er meg da :)
streetmeet_37.jpg (95.85 kiB) Vist 1528 ganger

#69574  av Levin GT

Hey.....
Heter Roy.....er 81mod....Bor på flaktveit i åsane.....Den lokale lånestripen går til Bergen sentrum..... Jobber som salmaker/møbeltapetserer hos A/S Zorba....Har hobby å restaurere gamle toyotaer, og reparere alt på fire hjul egentlig.....No til dags har eg gammal passat som eg bruker til bruksbil....Så har eg en sjelden corolla (Levin) til sommerbil, og nå holder eg på å restaurere en veteran-corolla (KE20) som eg ska sladde med i vinter....

Mine biler kan du se på http://www.arfabuck.orcon.net.nz/Gallery/Royte71.htm
om du vil.....
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23