TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NøkkelbÃ¥nd med Toyota logo og klubens webadresse pÃ¥.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

Er du interessert i nøkkelbånd?

Ja
54
83%
Nei
11
17%

#58712  av Erlend

Har stemt nei til å få lagd nøkkelbånd jeg, ettersom jeg ALDRI bruker dem, og har 5-6 stk liggende :P Men, nå er det jo slik at jeg er svak for alt som det står Toyota Sportscar Owners Group Norway på - så jeg føler meg dratt til å bestille et bånd just for the heck of it. Goose - kan jeg evt. bestille senere hvis du skal lage en batch?

Og det MÅ stå "Toyota Sportscar Owners Group Norway" + logo på..hvis ikke er det uaktuelt for min del ;) TS-OGN blir bare en anonym adresse.

#58749  av Kjelliken

SupraTurbo skrev:Hva med hele Navnet på klubben(Toyota Sportscar Owners Group Norway) + web adressa+ devil logon....! I et system kanskje,
; web, logo,navn,logo,web?
Hadde vært konge det a'??
:D en brilliant ide bare og ta det slik.. :wink:

#63500  av Goose

hello....Sorry for lang frafall fra min side, men har hatt mye å ta tak i i det siste...

Det som er at bestillingen på nøkkelbånd skal gå i følge sjefen min om 12 dager, da dem skal bestille masse reklamemateriell samtidig:)
Jeg komemr med grafikk forlag i morra eller søndag så dere kan velge hva som er best...

Beklager igjen for at det tok tid... :oops: :oops: :oops:

#63506  av DannyBoy

Goose skrev:hello....Sorry for lang frafall fra min side, men har hatt mye å ta tak i i det siste...

Det som er at bestillingen på nøkkelbånd skal gå i følge sjefen min om 12 dager, da dem skal bestille masse reklamemateriell samtidig:)
Jeg komemr med grafikk forlag i morra eller søndag så dere kan velge hva som er best...

Hehe, bra at det er igang! :wink:
Håpa på at det var den tråden her det var snakk om da jeg så at du hadde siste innlegg på "Annet" :D

"Den som venter, venter ikke forgjeves" - er det ikke no sånt det heter? :P

#63507  av DannyBoy

Goose skrev:hello....Sorry for lang frafall fra min side, men har hatt mye å ta tak i i det siste...

Hehe, bra at det er igang! :wink:
Håpa på at det var den tråden her det var snakk om da jeg så at du hadde siste innlegg på "Annet" :D

"Den som venter, venter ikke forgjeves" - er det ikke no sånt det heter? :P

#63559  av Rolfis

Jeg melder min ankomst og skriver meg på lista :D
Flotte saker!

#63565  av Insainz

Jeg vil også ha sånn nøkkelsak :)

#63593  av Dalan

Jeg òg vil ha :)

#66368  av Goose

Hei, igjen beklager jeg for enorm forsinkelse.
Sjefen har ikke bestilt nøkkelringer ennå så jeg må jobbe kjept nå.
Laget noen forslag på nettop dette.

Skriv gjerne hvilken alternativ likerdu best:
Vedlegg
ts_ogn_band_1.jpg
ts_ogn_band_1.jpg (390.48 kiB) Vist 2485 ganger

#66409  av Dalan

Defiitivt nr. 4 for min del :)

#66425  av CavemaN

Nr2 eller nr4 :)

#66445  av Insainz

Helt klart nr 4 :)

#66452  av CelicaTurbo

2 eller 4 ;)

#66455  av The Doctor

Husker ikke om jeg stemte ja eller nei, men jeg tror jeg kunne tenkt meg nr 4 egentlig :)

#66480  av mr.two

Nummer 4 !
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12