TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forskjell pÃ¥ "skilthull" bak pÃ¥ Celica..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #63610  av TurboKnut

For ikke å ødelegge salgstråden til vedkommende som har denne bilen så lager jeg en ny.
Hvorfor har denne bilen kun plass til høyt skilt bak - mens jeg har sett mange som har plass for langt smalt skilt.
Er det fordi den er ment for andre land - feks Sveits ?
Vedlegg
t_gtann1.jpg
t_gtann1.jpg (36.72 kiB) Vist 1885 ganger

#63620  av GT4 CS

stemmer det, noen land har de store skiltene. min er ifra sveits og har slikt stort skilt

#63675  av Tor

Jeg har også et stort skilt bake. Min er produsert for Sveits ja. Er det noen CS biler med "normalt" skilt bake da?

#63684  av funkes

Tor skrev:Er det noen CS biler med "normalt" skilt bake da?
Ja, min hadde det.

#63692  av Tor

aha, da skjønner jeg hvofor noen har stort skilt og noen langt og normalt skilt bake. Logisk egentelig da.

#63731  av @lpher

Om jeg ikke husker helt feil nå....så er det Sveits, England, Japan og USA som har firkanta skilter bak på Celica ihvertfall :)

Hadde firkanta bak på min Celica og jeg vurderte å skifte bakstykke...rett og slett fordi jeg syntes ett avlangt skilt ga bilen, rent optisk, en bredere
stance..sett bakfra :)

@lpher

#63737  av GT4 CS

har lyst på avlangt skilt selv jeg. Men har ikke klart og oppdrive brukte deler enda

#63835  av vegar85

jeg har normalt skilt bak. he he. de som komme fra tyskland har ihvertfall det. :)

#63838  av TurboKnut

Italiabilen jeg tok inn hadde også normalt skilt. Stusset litt da jeg har sett flere som har høyt skilt, og har noen ganger tenkt at det kanskje var USA-biler.

#63839  av vegar85

jeg trodde også det var USA biler.

#63893  av Tor

Noen som har bilder av en GT4 med "normalt" skilt bake?

#63895  av vegar85

her er det en jeg fant bilde av.....
Vedlegg
DSC00140.jpg
DSC00140.jpg (35.73 kiB) Vist 1738 ganger

#63896  av tojo

Denne har vel "normale skilt" bake:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... t3iz2wj2jz

#63897  av vegar85

ja det er sånn som jeg har. vanlig!!!! det er penest. :wink:

#64007  av GT4 CS

En mørk høstnatt kan det hende du får stort skilt bak med mitt reg nr på hehe. Nei da, jeg og liker best vanlig skilt bak. Synes det blir renere linjer da