TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• registrering

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #63490  av 2fAst

var på min andre runde hos biltilsynet i dag,denne gangen med tuv-papira på bilen i orden,men han jævla kødden som sjekka bilen min nå,forøvrig den samma som sjekka den for ett par mnd sia,hadde plutseli finni ut at dokumentasjonen på det justerbare senkesettet mitt måtte være på ett nordisk språk,ikke på tysk som jeg har.....HVA FAEN ER D FOR NO PISSS???er det en ny regel ell???

SÃ… Blei ikke skilter i dag hell :evil:

#63493  av @lpher

Det hørtes ut som en ny regel for meg ihvertfall....

@lpher

#63494  av tojo

Tuv papirer skal være nok :!:

#63509  av TurboKnut

De fleste godkjenningspapirer er gjerne på TYSK eller engelsk.
Alle TüV papirer er med tysk tekst, så her har du truffet på en "sånn som henger under hesten" og bare ville gjøre helga di bæsj og du "reddet" sannsynligvis dagen hans.

#63878  av 2fAst

har hørt litt rundt nå...det er faktisk opp til trafikkstasjonen,vis dem vil ha det på nordisk språk,har dem loven på sin side....mye rare teite regler i detta landet :wink: :shock:

#63923  av @lpher

Jeezess...fatter ikke at det går ann jeg... Du får finne en annen, mer friendly, 'trafikkstasjon' da :)

@lpher

#64252  av Shyggen

De latsabbene som ikke har gått skole å blitt med der får å få litt "makt", så de kanke tysk.. ehem, ikke at jeg heller kan det men, jeg syter ikke av den grunn :D

#64254  av TOYPARTS

når de ikke finner noe på bilen, så må de jo finne noe på papirene, sånn er det desverre

#64258  av 2fAst

forige gang jeg var der oppe nevnte dem ikke en dritt om det...men når jeg fikk ordna de tinga dem klagde på den gangen,og dro opp dit andre gangen var det plutseli de papira på senkesettet på feil språk......latterli :x

#64284  av @lpher

Hmm..kan nesten virke som de har en langsikitg plan...for å skremme folk til ikke å importere biler "som gir dem merarbeid" eller noe slikt...

@lpher
 #64286  av sindrejl

2fAst skrev:var på min andre runde hos biltilsynet i dag,denne gangen med tuv-papira på bilen i orden,men han jævla kødden som sjekka bilen min nå,forøvrig den samma som sjekka den for ett par mnd sia,hadde plutseli finni ut at dokumentasjonen på det justerbare senkesettet mitt måtte være på ett nordisk språk,ikke på tysk som jeg har.....HVA FAEN ER D FOR NO PISSS???er det en ny regel ell???

SÃ… Blei ikke skilter i dag hell :evil:
Dette har jeg hørt før og ja dem har lov til det :( Er ikke alle som henger seg opp i det, men mange gjør det også og det beviser at de fleste som jobber på biltilsynet er der for å gjøre livet surt for andre som er glad i biler.