TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • kjennskap til denne GT4n i troms

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

 #64045  av vegar85
 
det er hvertfall billig.

 #64047  av Andrew
 
nja synest no personlig det er rundt denne summen som er realistisk, er jo tross alt 14Ã¥r gamle biler dette her.

Er det du som skal selge den CSen nede på østlandet? Har du hatt den lenge? hvor mye var der rullet da du kjøpte den? og du gav 145k..? :wink:

edit: Problemet mitt med din bil er at den har rullet rundt det "magiske" 200k merket, og dat blir det straks en helt annen summ og salgsverdi ved senere salg...meeen det er jo min personlige mening

 #64050  av TurboKnut
 
Andrew skrev:nja synest no personlig det er rundt denne summen som er realistisk, er jo tross alt 14Ã¥r gamle biler dette her.

Er det du som skal selge den CSen nede på østlandet? Har du hatt den lenge? hvor mye var der rullet da du kjøpte den? og du gav 145k..? :wink:

edit: Problemet mitt med din bil er at den har rullet rundt det "magiske" 200k merket, og dat blir det straks en helt annen summ og salgsverdi ved senere salg...meeen det er jo min personlige mening
Jaja, da finner du deg bare en annen bil og dropper de som skal ha mer enn det du vil betale. Enkelt og greit. Så får man heller svelge noen kameler om ikke bilen er 100% strøken men koster tilsvarende mindre.
En GT4 - ikke CS - fra 1992 som har kjørt 188.000 har en listepris på 145.000,-
Så kan man jo legge på 15 laken eller så for CS, 4-5 for skinn, noen kroner om bilen har nye felger og dekk samt det man ønsker å betale for evt mods som er gjort.
En helt strøken bil ligger høyere i pris enn listeprisen, mens en litt mer rufsete en ligger under.

 #64051  av Andrew
 
såsant såsant...

 #64069  av Andrew
 
ingen her som kjenner til denne GT4en :?: :roll:

 #64070  av vegar85
 
endig i det turboknut sier. det er jeg som skal selge den ja.

 #64078  av Andrew
 
ser du skriver at du kjører med 1.3bar. er dette med en standar propell??? trodde GTene hadde en smerte grense på rundt 1-1.1 bar med std turbo...?

 #64083  av Gjertsen
 
er 1.2 på orginal turbo.
Vergar85 har satt ned trykket nå etter det jeg mener å huske

 #64084  av GT4 CS
 
Turboknut skrev noen meget bra linjer over her :D Man får som oftest det man betaler for. Hadde heller kjøpt en cs som hadde gått 200k til 155000 om den var i god stand en en som var godt 150k til 125000 og var i mindre god stand. Sånn i utgangspunktet har ikke kilometeren på bilen så mye og si på bilens tekniske stand. Det er tidligere eiere som er skummelt

 #64091  av Remi
 
Den der va æ faktisk og prøvekjørte for 1mnd sia :wink:
Han bor rett borti veien her. noe du lurte på så kan æ vell svare på litt.

 #64098  av vegar85
 
ble kun prøvd på 1.3bar og skrudd ned til 1.1bar. turboen er i topp stand.

 #64113  av Andrew
 
Remi skrev:Den der va æ faktisk og prøvekjørte for 1mnd sia :wink:
Han bor rett borti veien her. noe du lurte på så kan æ vell svare på litt.
:D :D

hvordan var førsteintrykket og testturen?, pen i lakken, tilstand på motor og drivverk? vist det er den eg trur så var den til salgs i motorbørsen i fjorsommer og den var meget pen.

 #64122  av Tor
 
Så den bilen i dag, kjørte som en gris i rush trafikken, regna ute vet dere :)

 #64123  av Andrew
 
Tor skrev:Så den bilen i dag, kjørte som en gris i rush trafikken, regna ute vet dere :)
har du kjennskap til denne da?eller kommer den fra hisida av brua... :lol: ?