TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Til @lpher + Andre (ang. RF sikring)

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#64209  av sindrejl

hos bilradiospesialisten. har en sånn sjæl :D

#64306  av Ace

Sikker ?
er visst forskjell på CPPFHX1 og CPPFHX4 er den X1 han skulle ha ....

@lpher har du noen visdomsord ? :lol:

#64323  av Ace

Tror det var noe med at sikringen skulle ligge et sted hvor den kunne ses .... derfor ville han ha noe annet en den "vanlige sikringa i gata"

Han sa noe sånt som "Ingen av de passer inn estetisk på plassen jeg har.
Og ANL sikringene begynner på 60A. Jeg kan max bruke 40-50A på denne sikringen."

Kikka selv på de ANL sikringene og de virket da fult brukans? :D skal formidle det videre her jeg, men sjekk gjerne om du har tilgang til den uansett :D

#64401  av Ace

Fant den på megabillig.com visst ...

#64442  av bose

megabillig.com importerer fra usa hvis ikke jeg har lest feil

#64473  av Ace

Ja stemmer nok det, har visst hovedkontor i Boston eller no ... Mulig det er akkurat derfor de har den....Hørt flere rykter om at den ikke selges i Europa.

#64478  av @lpher

bose skrev:megabillig.com importerer fra usa hvis ikke jeg har lest feil
De importerer ikke fra usa...de holder til i usa...og eksporterer varer til norge...ergo så slipper de å følge norsk kjøpslov...

@lpher

#64479  av @lpher

Ace skrev:Tror det var noe med at sikringen skulle ligge et sted hvor den kunne ses .... derfor ville han ha noe annet en den "vanlige sikringa i gata"

Han sa noe sånt som "Ingen av de passer inn estetisk på plassen jeg har.
Og ANL sikringene begynner på 60A. Jeg kan max bruke 40-50A på denne sikringen."

Kikka selv på de ANL sikringene og de virket da fult brukans? :D skal formidle det videre her jeg, men sjekk gjerne om du har tilgang til den uansett :D
MAXI-fuse hoderne lagerføres ikke i Skandinavia dessverre...kun ANL og AGU.

Når det er sagt..så er det MAXI-fuse'n som ser MINST kul ut up-close da :D

@lpher