2 FAST 4U skrev:Fikk nettopp beskjed at Lars "et-casey" har sin bil enda.Ahhh...såpass ja
Og etter et havari på den ene turboen på sommertreffet i år så er det ombygginger på gang der i gården.![]()
Noen bilder
tacsupra skrev: @lpher: Hyggelig av deg å vise meg veien til dette stedetIngenting å takke for.
tacsupra skrev: Bilen er 1994 tysk TT 6 trins med alt utstyr som var med i 94, (blant annet oljekjøler til bakaksel).Eurospec som er tingen vettu
tacsupra skrev: Orginalt er bilen sølv. Bilen er foreløpig fri for HKS, Greddy, og andre typer "flatpakke" tuning deler."Flatpakke" tuning?!
tacsupra skrev: Har bygd 2 eksosmanifolder til 2 stk. Schwitzer SRX350 turbo`r m/integrerte wastegate`r, intercooler elementet er handlet i england og har vært et sant mareritt å bygge trykktanker til p.g.a. at kjølerøra går vertikalt og ikke horisontalt som de fleste andre har,Har fått sendt over noen bilder fra tacsupra...som jeg uploader i registreret om 'nogle få' ...so stay tuned
tacsupra skrev: innsug og dyser er fortsatt orginalt, Insprutet er en Autronic SMC. Jeg ville ha en bil med optimal kjørbarhet så derfor måtte det bli en twinløsning når jeg valgte turbo.Takk!
tacsupra skrev: Bilen ble klar for ca. 1 måned siden, den har allerede hatt sin del av barnesykdommer men når den virker som den skal går den virkelig bra. Effekten på ca. 1.5 i ladetrykk ligger vel mellom 550-650HK (trenger en dag på rulla for å få justert den ordentlig) Den begynner å lade på 1600RPM og har fullt ladetrykk på rundt 5000RPM.Se dær ja...
tacsupra skrev: Det er Tein coilovers rundt om ellers er det vel bare hjulsettet bak som ser litt porno ut, måtte lage 3mm spacer for at dekkene ikke skulle subbe fjærene (har ikke rørt hjulbuene).Fornøyd med Tein oppsettet eller? Ser det er veldig mye brukt i usa ihvertfall....Har noen bilder men ingen ide om hvordan jeg kan få lagt de inn på dette forumet...
![]()
tacsupra skrev: Guru??LOL![]()
Nei takk, jeg er nok som folk flest (Jeg kan litt om alt og mye om lite), men det er jo lov til å bruke knollen av og til da
![]()
tacsupra skrev: Flattpakke: Det er bare min måte utrykke ferdig løsninger på, (Alle behøver nødvendigvis ikke å kjøre med en kjempe stor turbo der motoren er nesten død føre 5000RPM bare fordi HKS, Greddy o.s.v. ønsker å selge disse løsningene), skal du kjøre "Drag" så er det bare å "løp og kjøp", der handler det jo tross alt om å få mest mulig effekt og da er det bare størst mulig turbo(er) som teller.
tacsupra skrev: Det lille jeg fikk testet bilen med coiloverene så hadde jeg faktisk ventet at de var ennå litt stivere, de virket greie på gata men på rudskogen var de litt bløte. Er litt usikker fordi jeg hadde alt for lite luft i dekkene så det kan også være årsaken men vi for se til neste år.Hmmm....hørtes ut som noe for meg det der...