TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Fast And The Furious" Dekaler.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#64443  av Ninjamannen78

Huffameg.. :roll:

#64445  av doffy

er det da bilen får 10 hk mer? :P
Er ikke helt min stil det der nei :roll:

#64462  av The Doctor

Ja hvertfall 10HK.. Kanskje 20visst bilen bråker litt ekstra...

#64465  av Ole C

He he. La noen merke til mailadressen til firmaet?

#64469  av Morten

Ole C skrev:He he. La noen merke til mailadressen til firmaet?
:mrgreen: :D :lol:

#64471  av Dalan

Ole C skrev:He he. La noen merke til mailadressen til firmaet?
he he Bilde

#67317  av celicat23

Vinyl grafikk, lexus lys, og alu vinge er vel universal oppskriften for hva som skal til for å ødlegge en hver bil.

#67992  av Master

lexuslys synes jeg personlig er utrolig fett! Når det gjelder vinyl så kan rett vinyl være fint det og, men er jo selvfølgelig de som drar det for langt. Sånn små dekaler på langs på sideskjørt, og dekaler ned langs førerdøra er også fett. Bare min mening :) Andre som er litt enig? :roll:

#68255  av The Doctor

Det er ikke noe galt å følge opp bilen med dekaler.. Tytter det HKS, Blitz, Greddy/trust Deler osv nesten ut av bilen så er det ikke noe galt å ha fete dekaler rundt omkring på bilen.. Men det er litt harry når man skal "stæsje" opp bilen med dekaler for at den skal se rå ut liksom.. Det ser jo nesten ut som 300HK+ når man har de rå dekalene.. Har man 300hk er det vel bare reklame for produktene du har brukt.. Ett par fete vinyl striper skader ikke det heller, men i noen tilfeller så gjør det det. Man må gjennom føre hele bilen når man begynner med noe sånt..

Tror jeg...?

#72799  av Goose

celicat23 skrev:Vinyl grafikk, lexus lys, og alu vinge er vel universal oppskriften for hva som skal til for å ødlegge en hver bil.
Er enig med deg der men se på bilde jeg vedlegger av TYC baklykter til Celica T23:
Vedlegg
d6_1_b[1].jpg
d6_1_b[1].jpg (12.34 kiB) Vist 2692 ganger