TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Boss BEDRE enn Rockford?!?

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#64387  av larsst185

Høres ut som en skarping det dær :lol:

#64390  av Mr2Nyter'n;p

Hehe... Asså... Ja.. :P Man sammenligner ikke Boss med RF... Ihvertfall ikke i Boss sin favør! :roll:
Menmen.. Krydder i hverdagen han der.. :wink:
 #64410  av Maverick

Han er bare en av mange som tror god lyd måles i watt (lurer på hva som er effektiv watt på den boss forsterkern:)) .. Må bare riste på hodet til slike .. *oppgitt* :roll:

#64448  av Mr2Nyter'n;p

Sukk.. Han er nok det... NilleWatt :P Kunne jo prøvd å sammenligne størrelsen på sikringene i forsterkerene, så ville vi nok sett at RF'en er dimensjonert til å levere myyye mere strøm..

#64450  av bose

hehe
Watt er så mangt. er så mange måter å måle selv RMS watt.
Det jeg syns alle produsenter burde bruke er effekt ved : 0.5% THD 20hz-20khz eller bedre

#64463  av tbergstad

For en idiot..

#64474  av vegar85

boss er noe drit.....

#64475  av @lpher

ROTFLMAO :D Some people! :D

Ikke akkurat lovende av websia deres ligger brakk da... :D

Den forsterkeren der leverer annslagsvis ca. 40-45w RMS pr. kanal skulle jeg tro :) Så den som lar seg lure av den annonsen der får seg sitt livs største sjokk om de kobler på en sub sm krever mer enn 90watt rms :D

Heller ikke så sikkert at det er en Boss forsterker...

@lpher

#64585  av bose

finner den ikke på hjemmesida til boss :roll:

#64607  av @lpher

bose skrev:finner den ikke på hjemmesida til boss :roll:
Det gjør du nok ikke nei..siden det ikke er en Boss-forsterker :)

I 'beste fall' så er den nok laget på en av fabrikkene som også monterer sammen forsterkere til Boss :)

@lpher

#64622  av bose

det jalla-boss merket vil da slite med patent redigheter, vil det ikke?

#64625  av @lpher

bose skrev:det jalla-boss merket vil da slite med patent redigheter, vil det ikke?
Problemet er nok litt mere lokalt vil jeg tro...det står jo ikke Boss på den...det er bare selgeren som skriver at det er en Boss-forsterker.

På lik linje med at det annonseres rasende billige "Toshiba-skjermer"...noe som heller ikke stemmer....skjermene kommer fra samma leverandør som Toshiba bruker...hvilket ikke gjør dem til Toshiba-skjermer...men så lenge ikke Toshiba bråker om det...så fortsetter dessverre dette :)

Det er bestandig noen so skal tjene en ekstra buck ved å lure folk vettu :)

@lpher

#64631  av bose

lurer på om jeg skal spørre duden om han kan sende meg fult datablad om den forsterkeren.
Har faktisk hørt om en nesten lignende greie med mikrofoner, men den saken ble litt mer avansert. En Fabrikk som lagde mic`r for et merke som tokk seg heftig betalt (Shure),begynnte å lage sitt eget merke med akurat samme mikrofonene. resultatet ble at man kan kjøpe drit gode mic`r for en veldig billig penge, men den fabrikken mista avtalen med shure.