TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pris pÃ¥ GTI

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #64928  av TrustNo1

Som kanskje noen har fått med seg, har jeg hatt problem med oljeforbruk på min 91mod MR2. Det ser nå endelig ut til at dette skal bli ordnet ved at motor skiftes ut av forhandler. Men egentlig har jeg heller fått smaken for å skaffe meg en turbo, samt jeg vil ha mer utstyr. ( servo, cruise control++)

Så kommer det store spørsmålet;
Hva kan jeg regne med å få for bilen? Og hvor vanskelig er det å få solgt (nå på høsten)?
Bilen har gått ca 130.000, men kommer antagligvis i en motor som bare har gått 80.000.
Ellers er den i god teknisk stand, og ble naftestet våren som var.

#64938  av FireWalk

en NA i fin stand med mye utstyr og lite KM går lett for 130.000 kr... men en som har litt mindre utstyr vil jeg vel tippe 115-120 kanskje...

Men så er jo tingen den at om man vil selge bilen raskt så må man nok legge seg litt under det majoriteten ligger på... jeg ser f.eks på Autodb.no at de samme bilene har lagt for salg nå i månedsvis... :shock:

Også er det vel kanskje ikke helt det store markedet for slike biler nå på høsten... Det er vel lettest å selge den på våren/sommeren når man kan friste med friske solskinnsturer uten tak :-)