TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Singelturbo i audiobahn supraen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #65315  av mr.ourom

Har drevet å mekka litt i helga. Nå sitter det singelturbo i supraen. Kjøpte løse deler fra USA som jeg har komponert sammen. Var på en testtur i sted, og det ser ut til at det fungerer svært bra. :D Neste steg er å bygge ny bensintilførsel, og deretter velge dyser og styreenhet. :shock: Kommer til å plukke opp motoren i vinter og se over toppen og montere andre topplokksbolter og topppakning. Regner med ca 700+ HK :D :D
Vedlegg
mandag 11oktober etter mye konstruering. hvis noen synes filteret er litt lite så er det helt riktig.Det kommer ett annet i nær framtid
mandag 11oktober etter mye konstruering. hvis noen synes filteret er litt lite så er det helt riktig.Det kommer ett annet i nær framtid
Turb 001.jpg (152.75 kiB) Vist 1976 ganger
fredag 8oktober før x antall arbeidstimer med mye hodebry
fredag 8oktober før x antall arbeidstimer med mye hodebry
turb.jpg (125.91 kiB) Vist 1979 ganger
her synes litt av downpipen som er en del sveisejobb når man må lage det selv med tilpassing av ekstern wastegate.
her synes litt av downpipen som er en del sveisejobb når man må lage det selv med tilpassing av ekstern wastegate.
Turb 010.jpg (135.13 kiB) Vist 1970 ganger
Sist redigert av mr.ourom den 13 okt 2004 21:41, redigert 2 ganger totalt.

#65320  av kennethx

vi liker bilder :)
 #65322  av ST205RR

Nice :D bilder :twisted: bilder :twisted:

#65367  av tojo

:D POWER :twisted: Boost on :D
Sist redigert av tojo den 13 okt 2004 22:44, redigert 1 gang totalt.
 #65390  av @lpher

mr.ourom skrev:Har drevet å mekka litt i helga. Nå sitter det singelturbo i supraen.
Hihihi :D Du får det til å høres som om det er gjort i to håndvendinger du jo! :D :D
mr.ourom skrev: Kjøpte løse deler fra USA som jeg har komponert sammen.
Hmm....hvilket utstyr snakker vi om her da? :)
mr.ourom skrev: Var på en testtur i sted, og det ser ut til at det fungerer svært bra. :D
Betviles IKKE... :D Gikk ikke akkurat dårlig fra før av bilen deres da :)
mr.ourom skrev: Neste steg er å bygge ny bensintilførsel, og deretter velge dyser og styreenhet. :shock:
Wow....details please :D
mr.ourom skrev: Kommer til å plukke opp motoren i vinter og se over toppen og montere andre topplokksbolter og topppakning.
Det er noen som har det :)
mr.ourom skrev: Regner med ca 700+ HK :D :D
Burde være oppnåelig det da :)

@lpher
 #65412  av MR2turbo

mr.ourom skrev:Har drevet å mekka litt i helga. Nå sitter det singelturbo i supraen. Kjøpte løse deler fra USA som jeg har komponert sammen. Var på en testtur i sted, og det ser ut til at det fungerer svært bra. :D Neste steg er å bygge ny bensintilførsel, og deretter velge dyser og styreenhet. :shock: Kommer til å plukke opp motoren i vinter og se over toppen og montere andre topplokksbolter og topppakning. Regner med ca 700+ HK :D :D
hmmm... NICE!! :D Lykke til. Ang. bensintilførsel bygget kan jeg anbefale http://www.summitracing.com/ de leverer alt du trenger for å bygge custom... :) og leverer raskt, til "hyggelige" priser, om det kan kalles det...

Må kjøre drag mot meg neste sesong da... :twisted: hehe, satser på at mr'en blir litt sint, ser du... :)

#65439  av @lpher

Der kom det bilder ja.....så nice ut :D Så endel blankere ut også :D

@lpher