TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Løse potter" ifra Torshov

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #65328  av turboman

Hei

Har tenkt å erstatte bakre potte med en slik 3" lyddemper ifra Torshov.

Bare lurte på om andre har prøvd det samme? Er jo en N/A-motor, så mister vel litt av bånndraget, men skal la katalysatoren være urørt, så litt motstand vil det jo bli. Bare ikke motoren tar skade av det på noe vis.

Noen som har erfaring åssen det blir lydmessig? Man kan jo se rett igjennom de lyddemperene, så vil det bråke fælt, tro? Har lyst på en dyp brumming, antakelig lønner det seg vel da å ta den demperen med størst "volum" skulle jeg tro, får å få den brummingen...

Noen synspunkter??

#65703  av Johnny_Bravo

Neimen se her, en fra moss jo :) jeg kan ikke si at jeg har sett så mye til bilen din her i området.

Hvorfor vil du bytte ut orginalpotta? den ser jo mye tøffere ut en om du bytter den med en tut.

Men det vil virke bra det. er ikke så mye motstand i lyddemperen på en orginal mr2 potte heller. de er bygget opp på samme måte.

#65780  av turboman

Johnny_Bravo skrev:Neimen se her, en fra moss jo :) jeg kan ikke si at jeg har sett så mye til bilen din her i området. .

Har hatt bilen i ca 1,5 år nå, og er stadig ute å kjører, da... Ikke så veldig mange mr2'ere her i Moss, kjenner bare til 1 stk svart i tillegg til min (med sotete ruter), 1 rød og en blå widebody...

Tror ikke jeg har sett din, om den er mørke-grønn? Ser slik ut på bildet ditt...

#65852  av Johnny_Bravo

nei den er blå. har stått en de loppe ved Kiwi og høyden videofilm i det siste. en blå wide body? den kan jeg ikke si at jeg har sett :) det er jo ikke så veldig stykt det

#65901  av Johnny_Bravo

Tror jeg så deg på mosseporten i stad. så ikke så dumme ut de baklysene dine. hvor kjøpte du dem?

#65931  av turboman

Var nok meg, ja. Så bilen din også.

Kjøpte baklysene av VeilSide. Søk på det navnet, så dukker de nok opp...

:)

#66132  av VeilSide

Lexuslyktene?

Åssen blei dem på bilen turboman? Vist du har lagt ut bilde så har ikke jeg fått det med meg (Trenger også "kundebilde" til webshoppen vist det går greit for deg)

Prisen på lyktene er nå 3000,- inklusiv porto. Har igjen 3 i sort chrome og 2 i chrome.

#66186  av turboman

VeilSide skrev:Lexuslyktene?

Åssen blei dem på bilen turboman? Vist du har lagt ut bilde så har ikke jeg fått det med meg (Trenger også "kundebilde" til webshoppen vist det går greit for deg)

Prisen på lyktene er nå 3000,- inklusiv porto. Har igjen 3 i sort chrome og 2 i chrome.

VeilSide, skal få lagt ut bilde, jeg. Så kan du evt bruke det akkurat som du vil.

:D